استانها » البرز
کد خبر : 805258
چهارشنبه - 30 مرداد 1398 - 16:59

انهدام باند ۹ نفره سرقت در کرج

فرمانده انتظامی استان البرز از انهدام باند سارقان اماکن خصوصی، مغازه و خودرو در کرج خبر داد و گفت: متهمان به ۳۲۸ فقره سرقت در مناطق حصارک، باغستان و مهرشهر کرج اعتراف کردند.

انهدام باند ۹ نفره سرقت در کرج

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی استان البرز گفت: در پی دریافت پرونده سرقت اماکن خصوص و لوازم داخل خودرو به همراه ۹ نفر متهم و اموال مسروقه از کلانتری ۳۲ حصارک به پلیس آگاهی، تحقیقات در خصوص نحوه سرقت ها و شناسایی مالباختگان در دستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد که ماموران کلانتری ۳۲ حصارک در تاریخ ۲۵ مرداد ماه سال جاری به سرنشینان یک دستگاه خودرو ۴۰۵ مشکوک می شوند و بلافاصله دستور توقف خودرو را صادر می کنند که راننده بدون توجه به دستور پلیس قصد فرار داشت که با سرعت عمل ماموران خودرو به منطقه خلوتی هدایت و سرنشینان آن که چهار نفر بودند دستگیر شدند و از داخل خودروی آن ها دو دستگاه ضبط و پخش خودرو کشف شد.

محمدیان بیان کرد: با دستگیری این متهمان و هدایت و راهنمایی آن ها، مخفیگاه سارقان تحت محاصره قرار گرفت و سایر همدستان آن ها که چهار مرد و یک زن بودند دستگیر شدند و از مخفیگاه آن ها مقادیر زیادی اموال مسروقه شامل تجهیزات داخل خودرو، لوازم خانگی، فرش، دوچرخه، پلاک خودرو و … کشف شد.

وی افزود: متهمان در بازجویی کارآگاهان اعتراف کردند که با تشکیل یک باند ۹ نفره و با استفاده از دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و تیبا اقدام به ۳۲۸ فقره سرقت، شامل ۲۵۰ فقره سرقت داخل خودرو و ۷۸ فقره سرقت از اماکن، مغازه و … در مناطق باغستان، حصارک و مهرشهر کرج کرده و اموال مسروقه را به یک نفر مالخر می فروختند که با تلاش کارآگاهان مالخر اموال مسروقه نیز در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

انتهای پیام/د