به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از شیروان،  حجت‌الاسلام حسین کوثری  در جلسه شورای اداری شهرستان شیروان اظهار کرد: از ویژگی‌های چهل‌سالگی انقلاب این است که علی‌رغم اینکه در قله چهل سالگی ایستاده اما سراشیبی ندارد.

امام‌جمعه شیروان افزود: دلیل نشاط و ایستادگی و اوج گرفتن انقلاب اسلامی به خاطر رویش‌های آن است و سبب اوج آن شده است.

وی با بیان اینکه در دوران انقلاب اسلامی ما عقب گردی نداشته‌ایم تصریح کرد: می‌توانیم ادعا کنیم خدمات خوبی را به برکت انقلاب اسلامی به روستاها  داده‌ایم و اکثر روستاهای ما از نعمت آب، برق، گاز و راه مناسب و خدمات زیربنایی برخوردار هستند.۰۰

کوثری گفت: امروز کشور ما به برکت انقلاب اسلامی، جایگاه خوبی را در عرصه‌های مختلف در سطح دنیا دارد  و وظیفه ماست خدمات انقلاب را به مردم و همه آحاد معرفی کنیم.

امام‌جمعه شیروان از وضعیت پیاده‌رو و سد معبر در شهر شیروان انتقاد کرد و گفت: مسئولین مربوطه حتماً باید نسب به رفع این موارد اقدام کنند چراکه اینها درخواست‌های مردم از مسئولین است.

دستاوردهای انقلاب برای نسل‌های جدید بازگو کنیم

امین رضا مرآتی در جلسه شورای اداری شهرستان که با محوریت برنامه‌های گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برگزار شد افزود: امسال در شرایطی وارد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب می‌شویم که فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشتیم و امروز توسعه‌های خوبی حاصل‌شده و در حوزه بین‌المللی هم حرفی برای گفتن داریم.

وی تصریح کرد: دشمنان در این چهل سال از هیچ تلاشی برای نابودی نظام دریغ نکرده‌اند و این دسیسه‌ها همچنان ادامه دارد اما باید باافتخار اعلام کنیم مردم ما با بصیرتی که دارند و تحت رهنمودهای مقام معظم رهبری تمام نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند.

فرماندار شیروان گفت: باید برای کسب موفقیت‌ها و دستاوردهای خودمان، در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب جشن باشکوهی بگیریم.

مرآتی بابیان اینکه باید مردم را از مشکلات ملی و بین‌المللی که دولت و نظام با آن روبرو است آگاه کنیم  افزود: دستاوردهای انقلاب برای نسل سوم و چهارم باید حتماً تبیین شود و ادارات باید حتماً اطلاع‌رسانی عمومی از عملکردها داشته باشند.

وی در انتها ضمن بررسی مصوبات دهگردشی اخیر بخش قوشخانه شهرستان با اشاره بر لزوم تأمین جو جهت دامداران منطقه گفت: جو تحویل‌شده توسط جهاد و شرکت تعاونی حتماً به‌گونه‌ای باشد که به‌دست دامداران برسد و دلال‌ها از میان برداشته شوند.

انتهای پیام/