استانها » اصفهان » تولیدی » فرزانه افسرطه » گزارش-مصاحبه
کد خبر : 461243
پنجشنبه - 12 مهر 1397 - 10:57

انقلاب اسلامی برگرفته از عاشورا و نهضت حسینی است

در نشستی که به مناسبت برگزاری بزرگ‌ترین تجمع دسته‌های عزاداری خمینی‌شهر با حضور مسئولان این دسته‌ها به‌منظور هماهنگی برای این همایش حسینی و آیین‌های خاص ۲۵ محرم سالروز شهادت امام سجاد(ع) در حسینیه ثارالله برگزار شد، مهم‌ترین برنامه‌های روز جمعه ۱۳ مهرماه تشریح گردید.

انقلاب اسلامی برگرفته از  عاشورا و نهضت حسینی است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، در نشستی که به مناسبت برگزاری بزرگ‌ترین تجمع دسته‌های عزاداری خمینی‌شهر با حضور مسئولان این دسته‌ها به‌منظور هماهنگی برای این همایش حسینی و آیین‌های خاص ۲۵ محرم سالروز شهادت امام سجاد(ع) در حسینیه ثارالله برگزار شد، مهم‌ترین برنامه‌های روز جمعه ۱۳ مهرماه تشریح گردید.
سردار مجتبی فدا، جانشین سپاه صاحب الزمان(عج)، در همایش گردهمایی مسئولان دسته‌های عزاداری خمینی‌شهر در آستانه برنامه بزرگ‌ترین تجمع دسته‌های عزاداری این شهرستان با اشاره به حرکت عاشورایی مردم ایران اظهار داشت: انقلاب اسلامی برگرفته از عاشورا و نهضت حسینی است و مردم ایران با الگوپذیری از این حادثه تاریخی بر دشمن پیروز شدند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر نیز با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنیم، گفت: مردم ما با وجود تحریم‌های اقتصادی در راه انقلاب ثابت‌قدم مانده‌اند و از خون شهدا پاسداری می‌کنند.
سردار فدا خاطرنشان کرد: باید مقام و منزلت ۲ هزار و ۳۰۰ شهید شهرستان خمینی‌شهر، بیش از ۲۳ هزار شهید استان و ۲۳۰ هزار شهید کشور را قدر بدانیم؛ زیرا عظمت، استقلال و اعتبار را مدیون شهدا، امام(ره) و دسته‌های عزاداری هستیم که حرکت ما متصل به حرکت عاشوراست.
سردار فدا خاطرنشان کرد: جنگی رخ نخواهد داد و آمریکا به واسطه هزینه و توانمندی جمهوری اسلامی ایران، ظرفیت جنگ دیگری را ندارد و اگر داشتند ظرف این ۴۰ سال اقدام می‌کردند.