بین الملل » سیاست خارجی
کد خبر : 170989
یکشنبه - 12 آذر 1396 - 19:36

انصارالله را به ایران ربط دهید و از ذکر «مخلوع» برای عبدالله صالح پرهیز کنید

به گزارش پایگاه خبری ربیع،مشاور رسانه‌ای «محمد بن سلمان»، ولی‌عهد عربستان از نیروهای سایبری این کشور خواسته از علی‌عبدالله صالح، رئیس جمهور مخلوع این کشور حمایت کنند. «مجتهد» فعال رسانه‌ای ناشناس و معروف به افشاگر اسرار خاندان سعودی در تازه ترین افشاگری‌های خود در توییتر نوشت که «سعود القحطانی» معروف به «دلیم» همزمان با درگیری‌ها در پایتخت یمن از نیروهایسایبری و رسانه‌ای عربستان […]

انصارالله را به ایران ربط دهید و از ذکر «مخلوع» برای عبدالله صالح پرهیز کنید

به گزارش پایگاه خبری ربیع،مشاور رسانه‌ای «محمد بن سلمان»، ولی‌عهد عربستان از نیروهای سایبری این کشور خواسته از علی‌عبدالله صالح، رئیس جمهور مخلوع این کشور حمایت کنند.

«مجتهد» فعال رسانه‌ای ناشناس و معروف به افشاگر اسرار خاندان سعودی در تازه ترین افشاگری‌های خود در توییتر نوشت که «سعود القحطانی» معروف به «دلیم» همزمان با درگیری‌ها در پایتخت یمن از نیروهایسایبری و رسانه‌ای عربستان خواست به جای استفاده از واژه «مخلوع» برای صالح از عنوان «رئیس جمهور سابق» استفاده کنند.

این مسئله کاملا در عملکرد شبکه خبری العربیه نیز مشهود است به طوری که ظرف چهار دقیقه، العربیه در توییتر خود واژه مخلوع را به رئیس‌جمهور سابق تغییر داد.

فارس