تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 289407
یکشنبه - 16 اردیبهشت 1397 - 16:16

اندروید Oreo 8.0 بالاخره برای Honor 8 عرضه می‌شود

اخیراً راجع به ارائه شدن یا نشدن بروزرسانی اندروید Oreo 8.0 برای Honor 8 صحبت‌های زیادی شده است، این گوشی در لیست دستگاه‌هایی که به‌سرعت بروزرسانی اندروید ۸.۰ را دریافت می کردند، نبود.

اندروید Oreo 8.0 بالاخره برای Honor 8 عرضه می‌شود

به گزارش پایگاه خبری ربیع، اخیراً راجع به ارائه شدن یا نشدن بروزرسانی اندروید Oreo 8.0 برای Honor 8 صحبت‌های زیادی شده است، این گوشی در لیست دستگاه‌هایی که به‌سرعت بروزرسانی اندروید ۸.۰ را دریافت می کردند، نبود. اما شرکت آنر ارائه بروزرسانی بزرگی را برای سیستم‌عامل این دستگاه تایید کرده، ولی به جزئیات آن اشاره‌ای نکرده‌است.

خبر خوب این است که این شرکت مشغول تلاش جهت آماده سازی بروزرسانی اندروید Oreo 8.0برای Honor 8 است و به نظر می‌رسد به‌زودی این بروزرسانی را عرضه کند. البته یک نسخه از این بروزرسانی اکنون برای دانلود در دسترس است ولی مختص نسخه بازار چین Honor 8 است.

ظاهراً این بروزرسانی دارای حجم ۱.۳ گیگابایتی است و از طریق نرم افزار Honor’s Firmware Finder قابل دانلود است. اگر این بروزرسانی را مشاهده نمی‌کنید به این معنی است که، این بروزرسانی برای کشور شما ارائه نشده و باید منتظر ارائه آن از سمت آنر بمانید.

آنر این بروزرسانی را به همراه یک لیست بلند بالا از تغییرات ارائه کرده است. این تغییرات جدید شامل دریافت رابط کاربری EMUI 8.0، بهینه‌سازی‌های سریع‌تر براساس هوش‌مصنوعی، داک جهت‌یابی شناور جدید، تم‌های از پیش نصب شده اختصاصی و موارد بسیار زیاد دیگر می‌شود.

تاریخ انتشار این بروزرسانی از سمت هواوی هنوز نامشخص است، اما با توجه به قابل دانلود بودن این بروزرسانی برای نسخه مخصوص بازار چین نشان‌‌دهنده این است، نیازی نیست برای انتشار آن مدت زیادی را منتظر بمانید.