تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 492042
سه شنبه - 1 آبان 1397 - 13:37

اندروید ۸.۱ برای گوشی Moto G5S Plus ارائه شد

شرکت موتورولا از نسخه جهانی آپدیت اندروید ۸.۱ برای گوشی های Moto G5S Plus که در ماه سپتامبر رونمایی شده بود، پرده برداشت.

اندروید ۸.۱ برای گوشی Moto G5S Plus ارائه شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،بیش از یک ماه طول کشید تا این آپدیت نهایی به ایالات متحده آمریکا برسد. در حال حاضر، این آپدیت به صورت اورجینال در برزیل نیز منتشر شده است و این به روزرسانی در چند هفته اخیر در اختیار مناطق بیشتری در دسترس خواهد بود و اکنون برای کاربران در ایالات متحده آمریکا  ارائه شده است.

موتورولا پیش از این در مورد اطلاعات مهم مربوط به به روز رسانی در این مورد نوشته بود. به همین دلیل است که ما می دانیم این به روز رسانی حاوی اطلاعات امنیتی و برخی از پیشرفت های پایدار است؛ تغییراتی که سبب اصلاح اشکالات و باگ ها و بهبود ثبات گوشی می شود.

به روز رسانی از طریق تنظیمات

اگر شما هنوز در گوشی موتو جی ۵ خود، هنوز به روز رسانی را دریافت نکرده اید، صبور باشید. زیرا که این آپدیت فعلا تازه منتشر شده و به تدریج برای تمام کاربران ارسال خواهد شد. پیش از به روز رسانی از طریق تنظیمات به قسمت About phone وارد شده و گزینه System update را بزنید. ممکن است آپدیت برای شما ارسال شده اما نوتیفیکیشن ان را دریافت نکرده باشید. اگر اندروید ۸ برای شما موجود باشد، در این قسمت برای دانلود آماده شده است، حتی اگر نوتیفیکیشنی را دریافت نکرده باشید. در غیر این صورت باید منتظر عرضه بمانید.

اندروید 8.1 برای گوشی Moto G5S Plus ارائه شد

این گوشی سال گذشته رونمایی شد و دارای ویژگی های منحصر به فردی مانند نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول اچ دی و اسکنر اثر انگشت است. یک رم ۳ گیگا بایتی و حافظه ۳۲ گیگا بایتی نیز برای این موبایل در نظر گرفته شده که با نصب میکرو اس دی کارت، تا ۱۲۸ گیگابایت افزایش می یابد. گوشی موتو جی ۵ با باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی همراه بود. گوشی موتو جی ۵ اس پلاس از اندروید ۷.۱ نوقا و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد که اکنون اندروید اوریو برای این گوشی رونمایی شده و مشکلات و باگ های این گوشی را برطرف کرده است.

گوگل در آپدیت جدید برخی از جزئیات مربوط به رابط کاربری اندروید اوریو را هم بهبود داده است. در اندروید ۸.۱ ممکن است زمانی که از یک تصویر پس ‌زمینه‌ تیره استفاده کنید، رنگ ‌های منوهای اصلی، ویجت‌ ها و … هم تیره شوند. علاوه بر این حالت تعاملی، گوگل همچنین به توسعه دهندگان اجازه می ‌دهد رنگ ‌های رابط کاربری اپلیکیشن خود را بر اساس رنگ غالب تصویر پس‌ زمینه‌ گوشی انتخاب کنند.