استانها » البرز
کد خبر : 740963
شنبه - 25 خرداد 1398 - 18:03

انجام پروژه رینگ گاز در چهار باغ

نماینده مردم کرج، اشتهارد، آسارا و فردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: اداره گاز استان البرز این پروژه مهم را مورد بررسی قرار داده و فعالیت خود را به صورت چراغ خاموش انجام می دهد.

انجام پروژه رینگ گاز در چهار باغ

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، محمدجواد کولیوند، نماینده مردم کرج، اشتهارد، آسارا و فردیس در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: انتظار می رود در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی مصوباتی داشته باشیم زیرا در این نشست ها نباید صرفا به ارائه گزارش بسنده شود.

نماینده مردم کرج، اشتهارد، آسارا و فردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انجام پروژه رینگ گاز در چهارباغ توسط وزارت نفت بیان کرد: اداره گاز استان البرز این پروژه مهم را مورد بررسی قرار داده و فعالیت خود را به صورت چراغ خاموش انجام می دهد؛ این پروژه برای تهران، کرج و قزوین حائز اهمیت است.

کولیوند اظهار کرد: اهداف اقتصاد مقاومتی را دنبال کرده ایم و در این راستا لازم است چند متغیر دنبال شود تا در رابطه با مواردی که در استان قابل تصویب است، تصمیم گیری شود؛ مواردی که به اقتصاد مقاومتی کشور مربوط است، ملی پیگیری شود.

وی با اشاره به منابع مالی اقتصاد مقاومتی مطرح کرد: با توجه به بودجه سال جاری، باید مشخص شود منابع مالی اقتصاد مقاومتی از کجا تأمین می شود؟ بحث شعاع ۱۲۰ کیلومتری مشکل چند استان کشور است؛ برای دو استان قم و سمنان این مشکل حل شد اما همچنان استان های قزوین و البرز با این مشکل مواجه هستند.

نماینده مردم کرج، اشتهارد، آسارا و فردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وظیفه مدیران رفع مشکلات واحدهای تولیدی است، ادامه داد: به عنوان مثال اگر ۲۱۶ واحد تولیدی به لحاظ مشکلات، تعطیل شوند و همچنین کالاهایی با سرمایه بخش خصوصی در گمرگ معطل باشند، مشکلاتی است که باید در ستاد اقتصاد مقاومتی مطرح و حل و فصل شود.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۲/س/