اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » شهرداری اصفهان
کد خبر : 933815
یکشنبه - 13 بهمن 1398 - 14:44

انجام هرس تخصصی درختان شهر تا ۱۵ اسفندماه

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان با تاکید بر لزوم انجام هرس درخت و درختچه‌های شهر به صورت کاملا تخصصی، گفت: هرس درختان شهر تا ۱۵ اسفندماه سال‌جاری به اتمام می‌رسد.

انجام هرس تخصصی درختان شهر تا ۱۵ اسفندماه

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، فروغ مرتضایی‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: تمام مناطق ۱۵ گانه شهرداری با سازمان پارک‌ها و فضای سبز هماهنگ هستند تا هرس درختان به صورت صحیح انجام شود.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کارگران و کارشناسان برای هرس درختان شهر، تصریح کرد: از مجموع دو هزار و ۴۰۰ کارگر فضای سبز حدود ۳۸۰ کارگر به صورت تخصصی برای هرس درختان فعالیت می‌کنند.

مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان ادامه داد: هرس درختان شهر بر اساس گونه‌های گیاهی مختلف انجام می‌شود و تا ۱۵ اسفندماه سال جاری به پایان می‌رسد.

وی با بیان این که در گذشته اداره برق درختانی را که مرتفع بود و شاخه‌ها به سیم‌های برق فشار قوی نزدیک می‌شد را خودسرانه قطع می‌کرد، اما چند سالی است که هرس درختان با نظارت و هماهنگی سازمان پارک‌ها و فضای سبز انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: پس از پایان هرس درختان شهر، شهروندان شاهد شکوفایی مناسب گل‌ها و گیاهان بهاری خواهند بود که برای استقبال از نوروز ۹۹ شهر را متحول می‌کند.