استانها » البرز
کد خبر : 677520
جمعه - 9 فروردین 1398 - 11:37
در پی وقوع تصادف در چالوس اتفاق افتاد

انجام دو عملیات اورژانس هوایی در البرز

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: در پی وقوه تصادف در محور کرج_چالوس امداد رسانی به ۶ مصدوم این حادثه توسط دو عملیات اورژانس هوایی انجام شد.

انجام دو عملیات اورژانس هوایی در البرز

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، مهرداد بابایی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز امروز  گفت: تصادف در محور کرج چالوس دو عملیات متوالی اورژانس هوایی البرز را رقم زد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز بیان کرد: در شرایطی که از ساعت ۱۴ روز پنجشنبه، ۸ فروردین ماه تردد در محور کرج چالوس یکطرفه شده بود تصادف بین دو خودرو پراید و پژو ۲۰۶ با شش مصدوم به مرکز اورژانس البرز اعلام شد.

این مسؤول بیان کرد: این حادثه ساعت ۱۵:۲۶ رخ داد و بلافاصله دو دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد که با هدف انتقال سریع مصدومین و حفظ ظرفیت ناوگان زمینی اورژانس در این محور، هماهنگی لازم صورت گرفته و اورژانس هوایی نیز فعال شد.

بابایی اظهار کرد: ۶ مصدوم این حادثه که سه نفر خانم و سه نفر آقا بودند ضمن دریافت خدمات درمانی پیش بیمارستانی توسط آمبولانس های اعزامی به منطقه ری زمین منتقل شده و در دو پرواز متوالی در کمترین زمان ممکن به مراکز درمانی شهید مدنی و امام حسین (ع) منتقل شدند.

انتهای پیام/م/۱۱۰۲/الف