به گزارش پایگاه خبری ربیع، علیرضا مظفری در نهمین کارگروه مشاغل مزاحم شهرستان قم، با اشاره به انتقال ۹۸ واحد از آهن‌فروشان سطح شهر قم به شهرک صنوف، اظهار داشت: ۱۵ مورد دیگر نیز در دست اقدام است و دیگر در سطح شهر آهن‌فروش عمده وجود ندارد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهرداری قم با بیان اینکه شهرک صنوف به شهرک صنف ساختمان تغییر نام داده است،‌ اضافه کرد: بیش از ۱۰۰ آهن‌فروش پروانه‌دار و بدون پروانه از سطح شهر حذف شده‌اند و تعدادی درب و پنحره‌ساز باقی مانده که در فاز دوم قرار دارند.

مظفری خواستار ممنوعیت ورود تریلر آهن به قم شد و با تأکید بر وجود ۳۰۰ محل عرضه در شهرک صنف ساختمان، افزود: ۱۰۰ مورد منتقل شده‌اند و شاهد تغییر در بافت خیابان ۲۰ متری شهید مطهری هستیم.

وی با انتقاد از وضعیت خطرناک ورودی جاده قدیم تهران قم که باید تدبیری برای تریلر و نیسان شود، توضیح داد: در گذشته حمل تیرآهن و میلگرد استاندارد خاصی داشت که موضوع اسکورت منتفی شده است و باید برای این موضوع فکری شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهرداری قم همچنین نسبت به وضعیت آسفالت مسیر شهرک صنوف ابراز نگرانی کرد و خواهان رسیدگی به این محور شد.