استانها » البرز
کد خبر : 741691
یکشنبه - 26 خرداد 1398 - 13:13

انتقال پرونده های تملیکی استان البرز از تهران به البرز

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور گفت: پرونده های البرز که برای رسیدگی به تهران منتقل شده بود به زودی به این استان منتقل می شود.

انتقال پرونده های تملیکی استان البرز از تهران به البرز

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، جمشید قسوریان جهرمی، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکی البرز که در اداره اقتصاد دارایی برگزار شد گفت: این دفتر با حمایت و پشتیبانی استانداری البرز در راستای حل مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردمی ایجاد شد.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور با بیان اینکه حجم بالایی از پرونده های البرز در حوزه جمع آوری و فروش اموال تملیکی در تهران مورد بررسی قرار می گیرد، ادامه داد: اکنون با راه اندازی این دفتر علاوه بر اینکه امور مردم با سرعت بیشتری دنبال می شود، ترددها نیز به مقدار قابل توجهی کاهش می یابد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه به زودی پرونده های البرز برای رسیدگی سریعتر به این استان منتقل می شود، اظهار کرد: این دفتر تأثیر بسزایی در امور استان خواهد داشت و به طور قطع آثار و برکات آن نیز برای مردم البرز خواهد بود.

قسوریان جهرمی اضافه کرد: تنها استان البرز از این امکان بی بهره بود و در گذشته پیگیری هایی صورت گرفته و بی نتیجه مانده بود اما با تلاش های استاندار البرز این امر با سرعت بیشتری دنبال شد و اکنون شاهد بهره برداری از این مکان مهم در البرز هستیم.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور یادآور شد: باید زیرساخت ها را تقویت کنیم تا تأثیرگذار رفتار کرده باشیم و در حوزه اشتغالزایی نیز گام های مؤثری برداریم.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۲/س/