به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز ،  رئیس کمیسیون برنامه و بودجه،حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر کرج در صد و بیست و نهمین جلسه این شورا، با تاکید بر لزوم از بین رفتن کانون های قدرت شهرداری اظهار داشت: موضوعی توسط یکی از مدیران شهرداری کرج در شبکه های اجتماعی مبنی بر انتصابات سفارشی اعضای شورای شهر کرج مطرح شده است و این مدیر، اعضای شورای شهر کرج را تهدید به پیگیری قانونی نموده است.خانواده های ایشان که با رابطه در پست هایی مشغول شدند، دارای چه رزومه ای بودند که ایشان امروز، دیگران را تهدید می کند؟

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه،حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر کرجبا بیان اینکه طرف گفت و گوی ما تنها شخص محترم شهردار است، بیان کرد: با توجه به اینکه هیچ یک از معاونین شهردار از ارزش حقوقی برخوردار نیستند، گاهی به نیابت از شهردار در صحن شورا حضور پیدا می کنند.

ایلیات با تاکید بر لزوم از بین رفتن کانون های قدرت در شهرداری اظهار داشت: خانواده های ایشان که با رابطه در پست هایی مشغول شدند، دارای چه رزومه ای بودند که امروز، دیگران را تهدید می کنند؟ در صورت اراده اعضای شورای اسلامی شهر کرج در خصوص عدم حضور معاونین شهردار در جلسات شورا، از نظر قانونی این اختیار برای اعضای شورا وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: در صورتی که انتصابات بر مبنای شایسته سالاری که شعار اصلاح طلبان بود صورت می گرفت، هیچ یک از این اشخاص در این جایگاه قرار نمی‌گرفتند زیرا افراد شایسته تر از آن ها بسیار مشاهده می شوند.

وی مطرح کرد: بر اعتقاد ما، شهردار کرج فنی ترین شخصی است که توانایی یاری شهرداری در این مقطع را دارد و به این انتخاب افتخار کرده و تحت تاثیر چنین مطالبی قرار نمی گیریم.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، حقوقی و املاک شورای اسلامی شهر کرج ضمن درخواست از اعضای شورای شهر کرج بابت دفاع از جایگاه شورا و حفظ جایگاه واقعی آن، از شهردار کرج تقاضا کرد که این موضوع را به صورت جدی پیگیری کرده و برخوردهای لازم را به عمل آورد.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۴/ب/۳