استانها » البرز
کد خبر : 613407
چهارشنبه - 26 دی 1397 - 18:27
استاندار البرز:

انتصابات توصیه‌ای در البرز منتفی است

استاندار البرز گفت: انتصابات توصیه‌ای را در دستورکار قرار نمی‌دهم و تمام تلاشم را برای خدمتگزاری به اقشار مختلف سطح استان به کار می‌گیرم.

انتصابات توصیه‌ای در البرز منتفی است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، عزیزاله شهبازی صبح امروز در شورای معاونین، فرمانداران و مدیران کل استانداری که در حوزه استاندار برگزار شد، با بیان اینکه فرمانداران اختیار کامل در شهرستان‌ها دارند و به عنوان نماینده عالی دولت فعالیت خواهند داشت، اظهار داشت: هم‌افزایی با مدیران کل استان توسط فرمانداران با هدف انجام وظایف دو طرفه در دستورکار قرار داشته باشد.

وی افزود: مدیران کل و فرمانداران موظف هستند در حوزه کاری خود سکونت داشته باشند چرا که اشراف کامل بر شرایط و حوزه کاری خود پیدا خواهند کرد.

استاندار البرز با بیان اینکه با سعه صدر پاسخگوی منتقدان هستیم تا ابهامات موجود برطرف شود، گفت: گذشت چهل سال از انقلاب صبوری ما و مردم را افزایش داده است و شرایطی پیش‌آمده که همه مسؤولان پاسخگوی انتقادات خواهند بود.

به گفته شهبازی بازبینی و توزیع تخصصی نیروهای استان به افزایش بازدهی ادارات و دستگاه‌ها کمک خواهد کرد.

وی ادامه داد: در ابتدا ساماندهی نیروهای استانداری در دستورکار قرار دارد و سپس از نیروهای وزارت کشور استفاده خواهیم کرد.

استاندار البرز یادآور شد: برای انتصابات به توصیه‌ها بی‌توجه خواهم بود و خدمتگزار تمامی اقشار و گروه‌های استان خواهم بود.

وی در بخش دیگر به جذب سرمایه‌گذار اشاره کرد و یادآور شد: نشاط و آرامش اجتماعی در کنار بهبود شرایط اقتصادی محقق خواهد شد.

انتهای پیام/و