تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 414348
سه شنبه - 13 شهریور 1397 - 12:14

انتشار نسخه‌ای رایگان از بازی Counter-Strike: Global Offensive در مارکت استیم

اگر تاکنون موفق به تجربه بازی CS:GO (Counter-Strike: Global Offensive) نشده‌اید، اکنون فرصت خوبی است تا با استفاده از نسخه رایگانی که به تازگی در مارکت استیم قرار گرفته است، این بازی را امتحان کنید.

انتشار نسخه‌ای رایگان از بازی Counter-Strike: Global Offensive در مارکت استیم

به گزارش پایگاه خبری ربیع،اگر تاکنون موفق به تجربه بازی CS:GO (Counter-Strike: Global Offensive) نشده‌اید، اکنون فرصت خوبی است تا با استفاده از نسخه رایگانی که به تازگی در مارکت استیم قرار گرفته است، این بازی را امتحان کنید.

در این نسخه از بازی متاسفانه خبری از تجربه آنلاین نیست. این نسخه بیشتر مناسب کسانی که قصد دارند در آینده بازی را خریداری کنند و یا قصد دارند نگاهی به محیط و گیم بازی داشته باشند.

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، امکان اتصال به سرورها جهت بازی به صورت آنلاین وجود ندارد. با این حال کاربران قادرند بازی‌های آنلاین سایر بازیکنان و دوستان خود را مشاهده کنند. همچنین از طریق این نسخه کاربران قادرند تا تورنومنت‌های بازی CS:GO را نیز مشاهده کنند.

در نسخه رایگان منتشر شده، امکان دانلود مپ‌های WorkShop نیز وجود دارد. کاربرانی که به دنبال کسب مهارت در بازی و آشنایی با محیط مپ‌ها هستند می‌توانند به صورت آفلاین (با Botهای موجود) در این مپ‌ها بازی کنند.

حدوداً ۱۴ سال از زمان معرفی این بازی می‌گذرد و این بازی سازگاری بسیار مناسبی با سیستم‌های ضعیف دارد. اخیراً نیز یک بروزرسانی کوچک به اضافه شده که شامل تغییرات کوچکی در اسلحه‌ها و یکی از مپ‌های بازی است. علاوه بر این بروزرسانی مذکور سازگاری این بازی با سیستم‌های ضعیف را حتی بهتر از گذشته کرده است.

بازی CS:GO با قیمت ۱۴.۹۹ دلار امریکا در مارکت استیم به فروش می‌رسد. البته این بازی اغلب اوقات با قیمتی بسیار پایین‌تر، در زمان تخفیف‌های فصلی استیم به فروش می‌رسد.