تازه های تکنولوژی » سخت افزار » فناوری و ارتباطات
کد خبر : 262907
چهارشنبه - 22 فروردین 1397 - 19:17

انتشار مشخصات Samsung Galaxy J7 Duo؛ میان رده سامسونگ با دوربین دوگانه و اندروید ۸.۰ از راه می‌رسد

تنها به فاصله چند روز پس از آنکه اعلام شد Samsung J720F قرار است در قالب مدل Galaxy J7 Duo معرفی و روانه بازار شود حالا وب‌سایت GSMArena مشخصات این محصول را البته به واسطه دسترسی به منابع غیررسمی اطلاعاتی، منتشر کرده است.

انتشار مشخصات Samsung Galaxy J7 Duo؛ میان رده سامسونگ با دوربین دوگانه و اندروید ۸.۰ از راه می‌رسد

به گزارش پایگاه خبری ربیع،تنها به فاصله چند روز پس از آنکه اعلام شد Samsung J720F قرار است در قالب مدل Galaxy J7 Duo معرفی و روانه بازار شود حالا وب‌سایت GSMArena مشخصات این محصول را البته به واسطه دسترسی به منابع غیررسمی اطلاعاتی، منتشر کرده است.

Galaxy J7 Duo شرکت سامسونگ که فرایند توسعه را در قالب مدل Samsung J720Fپشت‌سر می‌گذارد قرار است در قالب بهره‌مندی از صفحه‌نمایش Super AMOLED، ترکیب دوربین دوگانه، جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید و قابلیت‌های ارتباطی نسل چهارم (۴G) پیش روی مشتاقان قرار گیرد.

بهره‌مندی از صفحه‌نمایش ۵.۵ اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن اچ‌دی به معنای آن است که این محصول از نسبت ابعاد سنتی ۱۶ به ۹ بهره‌مند خواهد شد. دوربین پشتی این گوشی هوشمند از ترکیب دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی مشابه با آنچه در Galaxy C7 (2017) شاهد بودیم بهره‌مند شده است اما میزان گشودگی دیافراگم آن، مقدار f/1.9 را روی سنسور اصلی دوربین به همراه دارد.

preview

پردازنده ۱.۶ گیگاهرتزی هشت هسته‌ای در قالب بهره‌مندی از تراشه اکسینوس ۷۸۷۰ در کنار پردازشگر گرافیکی Mali T830 از دیگر مشخصات این محصول است. اندروید ۸.۰ اوریو به طور پیش‌فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و این به معنای بهره‌مندی Galaxy J7 Duo از جدیدترین نسخه رابط کاربری این شرکت کره‌ای یعنی Samsung Experience 9.0 است.

ظرفیت باتری برای این گوشی میان رده، ۳۰۰۰ میلی آمپرساعت اعلام شده که اگرچه در نگاه اول، چندان چشمگیر نیست اما بررسی جی‌اس‌ام‌ آرنا روی Galaxy A5 مدل ۲۰۱۷ که از تراشه و همچنین ظرفیت باتری مشابه بهره‌مند شده، نتیجه چشمگیر ۹۵ ساعتی را در تست‌های استاندارد این وب‌سایت به همراه داشته است. Galaxy J7 Duo احتمالاً از باتری با امکان تعویض بهره‌مند خواهد شد تا در صورت نیاز بتوانید گزینه یدکی را هم همراه خود داشته باشید.

این گوشی هوشمند قرار است در قالب رنگ‌های سیاه، آبی و طلایی در ماه آوریل پیش روی مشتاقان قرارگیرد.