تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 240862
چهارشنبه - 9 اسفند 1396 - 19:13

انتشار لیست ده گوشی صدرنشین لیست بنچمارک آنتوتو: Huawei Mate 10 Pro در صدر، Galaxy Note 8 در جایگاه نهم!

به گزارش پایگاه خبری ربیع، آنتوتو در گزارش جدید خود، لیست ده گوشی هوشمند اندرویدی را که تا ماه ژانویه ۲۰۱۸ میلادی صدرنشین تست‌های عملکردی بوده‌اند منتشر کرده است. دو گوشی هوشمند هواوی، در جایگاه‌های اول و دوم این لیست قرار گرفته‌اند. پس از ورود پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون ۸۴۵ به بازار پردازنده‌های موبایلی، حالا AnTuTuلیستی […]

انتشار لیست ده گوشی صدرنشین لیست بنچمارک آنتوتو: Huawei Mate 10 Pro در صدر، Galaxy Note 8 در جایگاه نهم!

به گزارش پایگاه خبری ربیع، آنتوتو در گزارش جدید خود، لیست ده گوشی هوشمند اندرویدی را که تا ماه ژانویه ۲۰۱۸ میلادی صدرنشین تست‌های عملکردی بوده‌اند منتشر کرده است. دو گوشی هوشمند هواوی، در جایگاه‌های اول و دوم این لیست قرار گرفته‌اند.

پس از ورود پردازنده قدرتمند اسنپ دراگون ۸۴۵ به بازار پردازنده‌های موبایلی، حالا AnTuTuلیستی از ۱۰ مدل برتری را که تا ژانویه ۲۰۱۸ میلادی در تست‌های این نرم‌افزار بنچمارک شرکت داده‌ شده‌اند منتشر کرده است. درنظر داشته باشید که در این لیست تنها از گوشی‌های اندرویدی که به پردازنده‌های قبل از SD845 مجهز شده‌اند یاد شده است.

در صدر لیست بنچمارک آنتوتو، نام Huawei Mate 10 Pro با امتیاز ۲۱۴۵۸۰ به چشم می‌خورد. امتیازی که در پرتو استفاده از چیپ‌ست Kirin 970 به ثبت رسیده است. نکته قابل توجه اینکه در جایگاه دوم هم نام گوشی هوشمند دیگری از هواوی به نام  Mate 10قرار گرفته است. در جایگاه سوم، برند آنر با Honor V10 جا خوش کرده است. هر دو محصول یادشده از تراشه Kirin 970 بهره می‌برند. میت ۱۰ موفق شده امتیاز ۲۱۲۸۴۱ را به ثبت برساند و برای V10 هم امتیاز ۲۱۲۵۵۷ به ثبت رسیده است.

گوشی چهارمی که در این لیست قرار گرفته وان پلاس ۵ است که یک رتبه بالاتر از وان پلاس ۵ تی قرار گرفته است. این دو محصول به ترتیب موفق به ثبت امتیاز ۲۱۱۲۹۲ و ۲۱۰۱۳۴ شده‌اند. Nubiaهم برند دیگری است که با ثبت امتیاز ۲۰۸۹۹۲ برای یکی از گوشی‌های هوشمندش در جایگاه ششم قرار گرفته است.

preview

رتبه هفتم و هشتم متعلق به برند شیائومی است. گوشی‌های Mi6 و Mix 2 این برند به ترتیب با ثبت امتیاز ۲۰۶۵۷۱ و ۲۰۵۲۰۶ موفق شده‌اند جایگاه‌های هفتم و هشتم را به خود اختصاص دهند.

نکته قابل توجه اینکه پرچمدارهای سامسونگ تا پیش از حضور گلکسی اس ۹، یعنی گلکسی نوت ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در جایگاه‌های نهم و دهم این لیست جا خوش کرده‌اند. گلکسی نوت ۸ موفق شده در تست‌های بنچمارک آنتوتو امتیاز ۲۰۳۵۰۱ را به ثبت برساند. این امتیاز برای گلکسی اس ۸ پلاس هم ۱۹۹۰۰۰ بوده است.

این رتبه‌بندی، مطمئناً با ورود طیف قابل توجهی از پرچمدارهای برندهای مختلف که به اسنپ دراگون ۸۴۵ مجهز شده‌اند دستخوش تغییر خواهد شد.