فرهنگ عمومی » فرهنگ و هنر
کد خبر : 403228
سه شنبه - 6 شهریور 1397 - 19:30

انتشار فصلنامه‌ای با محوریت سبک زندگی

نشریه‌ی «طراحان ایده» که سبک و شیوه‌ی زندگی را دستمایه‌ی تولید محتوایش قرار داده به تازگی منتشر شده است.

انتشار فصلنامه‌ای با محوریت سبک زندگی

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایسنا، فصلنامه «طراحان ایده»، طبق اعلام دست‌اندرکاران آن «رسانه‌ای‌ است مستقل که مقوله‌ی «طراحی»، «خلاقیت» و «ایده» در سبک و شیوه‌ی زندگی را دستمایه‌ی تولید محتوا قرار داده و تلاش می‌کند تا با رویکردی نوگرایانه از نوآوری و ایجاد ارزش در جامعه بگوید؛ بستری برای توزیع و نشر ایده‌ها.»

این نشریه به سردبیری «نوید خواسته» و مدیرمسئولی «مجید عرفانیان» فعلا به صورت فصلنامه منتشر شده است.

در نخستین شماره‌ی «طراحان ایده» می‌خوانید:”هشتگ‌ س‍لام”/ یادداشت مدیرمسئول، “عبور باید کرد…”/ یادداشت سردبیر،”ایده چیست؟”، “همه‌ی ما انسان‌ها خلاقیمو تعداد کمی از ما نوآور”، “خانه‌ی صفوی؛ خانه‌ای برای اندیشه و آفرینش”، “ایده در سفر: مستر تریپیک،ترافالگار؛ ستون چهارم”، “جایی برای امید”، “تفکر طراحی؛ گفتمان طراحی”، “تجربه کن”، “چالش توجه به مسئولیت‌های اجتماعی سازمانی در ایران”، “وفاداری مشتری؛ مزیت رقابتی”، “حمایت از کالای ….. ایرانی”.

از دیگر بخش‌های دیگر فصلنامه‌ی «طراحان ایده» می‌توان از دانش‌وری و دانش‌محوری؛ اصل نخست حرفه‌ای‌گری، جهانی را تصور کن، بیمه‌ی مسئولیت مدنی؛خصلت تعهد به نفع دیگران، آنتونی گائودی؛ معمار طبیعت،از طهران تا تهران؛ مرثیه‌ای بر یک رؤیا/ نشستی با مهندس بابک زیرک اشاره کرد.

فرصتی برای توسعه‌ی ارتباطات حرفه‌ای؛گزارش اختصاصی از نمایشگاهMIPIM، زیرساخت‌های سبز شهری، فلسفه‌ی طراحی و مصنوعات هوشمند، تفهیم‌نامه‌ی طراحی؛ فرصت‌ها و تهدیدها، هنر فروش بدون هیاهو، گلن‌گری، گلن‌راس؛ فیلمی از جنس فروش از دیگر عناوین منتشر شده در فصلنامه «طراحان ایده» است.

دست‌اندرکاران این فصلنامه برای ارتباط بیشتر با این مجله این آدرس را در دسترس علاقه‌مندان قرار داده‌اند؛ www.instagram.com/idea.designers

انتهای پیام/