سینما، تئاتر و تلویزیون » هنر
کد خبر : 433263
شنبه - 24 شهریور 1397 - 16:06
بسته خبری تئاتر/ 24 شهریور 97

انتشار فراخوان مسابقه پوستر تئاتر فجر/ آخرین مهلت دریافت آثار تئاتر مقاومت

آخرین مهلت دریافت آثار نمایشی برای بازبینی از سوی ستاد برگزاری جشنواره تئاتر مقاومت ۲۷ شهریور ماه اعلام شد.

انتشار فراخوان مسابقه پوستر تئاتر فجر/ آخرین مهلت دریافت آثار تئاتر مقاومت

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس، در راستای تکمیل طرح بازسازی تماشاخانه سنگلج با حمایت دفتر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، صندلی‌های این تماشاخانه تعویض و سیستم نور آن با تعویض میز نور، افزودن خطوط نوری و نصب پروژکتورهای پیشرفته تجهیز و به روز شد.

همزمان بانصب سیستم اعلام حریق و به روز رسانی و بهسازی سیستم گرمایشی و سرمایشی تماشاخانه از ابتدای سال ۹۷ صندلی‌ها نیز تعویض شد. صندلی‌های تماشاخانه سنگلج پس از پایان اجراهای نمایش عبدل میمون و با تأکید پریسا مقتدی تعویض شد.

*آخرین مهلت دریافت اثار نمایشی در جشنواره تئاتر مقاومت

آخرین مهلت دریافت آثار نمایشی برای بازبینی از سوی ستاد برگزاری جشنواره تئاتر مقاومت ۲۷ شهریور اعلام شد. گروه‌های نمایشی در بخش‌های صحنه‌ای، خیابانی و محیطیکه متون نمایشی آنها جهت بازبینی پذیرفته شده‌اند می‌بایست فیلم آثار نماشی خود را جهت بازبینی تا ۲۵ شهریور به دبیرخانه ارسال کنند.

شانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت به دبیری امیر نصیربیگی و همت بنیاد روایت فتح آذر ماه ۹۷ در تهران برگزار می‌شود.

همنین آخرین مهلت ارسال متون نمایشی به این جشنواره نیز ۳۱ شهریور ۹۷ اعلام شد و این تاریخ تمدید نخواهد شد. دبیر این بخش شهرام احمدزاده است. بعد از پایان مهلت ارسال متون ن مایشی به جشنواره، داوری این بخش نیز آغاز و آثار برگزیده  در اختتامیه اعلام خواهند شد.

*شهاب حسینی مجری طرح یک نمایش شد

نمایش سنگ‌ها برای آنتیگون به کارگردانی علی پازکی و تهیه کنندگی ناهید طیموری و همکاری شهاب حسینی از یک مهر هر شب ساعت۲۱:۳۰ در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه می‌رود.

شرکت فرهنگی ندای هفت شهاب آسمان با مدیریت شهاب حسینی مجری این طرح است وی در مقام مشاور پروژه نیز با این نمایش همکاری دارد. این نمایش اقتباسی مدرن از آنتیگون است که توسط پازکی و ساسان فقیه به نگارش درآمده است.گیلدا حمیدی، میثاق زارع، محمد صدیقی مهر و سمانه اسماعیلی بازیگران کار هستند.

*فراخوان مسابقه پوستر تئاتر منتشر شد

فراخوان مسابقه پوستر سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به مدیریت ابراهیم حسینی منتشر شد. متقاضیان می توانند با مطالعه شرایط مندرج در فراخوان و ارسال کار خود تا تاریخ ۲۰ آبان میتوانند به دبیرخانه فجر نسبت به ثبت اثر خود اقدام کنند.

سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به دبیری برهانی مرند از ۲۲ بهمن تا ۳ اسفند برگزار خواهد شد.

*پریناز ایزدیار به موزیکال بینوایان پیوست

پریناز ایزدیار در جدیدترین تجربه تئاتری خود به موزیکال تئاتر بینوایان به کارگردانی حسین پارسایی پیوست. پیش از این نوید محمدزاده، پارسا پیروزفر، سحر دولت شاهی، اشکان خطیبی، هوتن شکیبا به این پروزه پیوسته بودند.

انتهای پیام/