اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » شهرداری اصفهان
کد خبر : 871299
شنبه - 11 آبان 1398 - 15:49
صادقیان خبرداد:

امضاء تفاهم‌نامه برای بهبود برنامه‌ریزی شهری

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان از امضاء تفاهم‌نامه بین شهرداری اصفهان و مرکز آمار ایران و مدیریت‌های جامع آماری در حاشیه برگزاری نخستین نشست سالانه آمار و برنامه‌ریزی در مدیریت شهری خبر داد و گفت: این تفاهم نامه در راستای بهبود در برنامه‌ریزی شهری امضاء می‌شود.

امضاء تفاهم‌نامه برای بهبود برنامه‌ریزی شهری

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، علیرضا صادقیان صبح امروز -شنبه ۱۱ آبان ۹۸- در نخستین نشست سالانه آمار و برنامه ریزی در مدیریت شهری که با حضور شهردار اصفهان، مدیرکل برنامه و بودجه سازمان شهرداری‌ها رییس و اعضاء شورای اسلامی شهر و مدیران و کارشناسان برگزار شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این نشست که برای نخستین بار در کشور برگزار می‌شود، پررنگ‌تر کردن نقش آمار در برنامه‌ریزی و مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه برای بهتر زندگی‌کردن باید به نقش آمار در برنامه‌ریزی توجه شود، تصریح کرد: برای اینکه آینده بهتری برای شهر و شهروندان ترسیم کنیم باید برنامه‌ریزی را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان ابراز امیدواری کرد: برگزاری نشست سالانه آمار و برنامه‌ریزی در مدیریت شهری سرآغازی باشد برای اینکه تمام کسانی که در مدیریت شهری ایفای نقش می کنند توجه ویژه ای به آمار و برنامه ریزی داشته باشند.

وی ادامه داد: امروز در حاشیه برگزاری نخستین نشست سالانه آمار و برنامه‌ریزی در مدیریت شهری تفاهم نامه‌ای با مرکز آمار ایران و مدیریت‌های جامع آماری برای بهبود در برنامه‌ریزی خواهیم داشت و امیدواریم در سال‌های آینده پربارتر، گسترده تر و اثربخش تر این برنامه ها ادامه پیدا کند.

صادقیان تأکید کرد: آمار به عنوان بخش مهمی از نظام مدیریتی می تواند اطلاعات مفیدی را در اختیار سازمان‌ها قرار دهد.