به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، رضا لشینی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان البرز با بیان اینکه امسال با کمک خیران تمامی ایتام فاقد مسکن این نهاد در البرز خانه‌ دار می‌شوند، مطرح کرد: کمک بلاعوض کمیته امداد جهت تأمین مسکن و جهیزیه خانوارهای ایتام به‌ تنهایی پاسخگوی رفع نیاز آن‌ها نیست و در این زمینه نیازمند کمک خیرین هستیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان البرز گفت: حدود دو هزار نیکوکار با حضور در جشن های گلریزان این نهاد که در نیمه اول ماه مبارک رمضان برگزار شد بیش از سه میلیارد تومان به ایتام و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد کمک کردند.

وی محور اصلی استمداد از خیرین را برآورده کردن نیاز مسکن و جهیزیه خانواده های دارای فرزن یتیم دانست و اظهار کرد: دعوت از خیران، حامیان طرح‌ های اکرام ایتام و محسنین، معتمدان محلی و مسؤولان ارشد شهرستان‌ ها از جمله اقدامات این نهاد در برگزاری آئین گلریزان است.

لشینی در پایان گفت: بر اساس راهبرد جدید کمیته امداد البرز، کمک‌های عام این نهاد در موضوعات مختلف حمایتی به تمام مددجویان ارائه شده و کمک‌های ویژه خیران با تعیین اولویت و سطح‌ بندی و نیز بر اساس میزان نیاز خانوارهای مددجو هزینه می‌شود.

انتهای پیام/د/۱۱۰۳/س/۱