استانها » البرز
کد خبر : 445919
دوشنبه - 2 مهر 1397 - 14:37
فرمانده انتظامی استان البرز:

امر به معروف و نهی‌از منکر جامعه را از زشتی پاک می‌کند

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: فریضه امر به معروف و نهی‌از منکر یکی از وظایف مهم نیروی انتظامی است که با انجام درست آن خواهیم توانست جامعه را از زشتی پاک کنیم.

امر به معروف و نهی‌از منکر جامعه را از زشتی پاک می‌کند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، سردار عباسعلی محمدیان صبح امروز در آئین صبحگاه عمومی استان ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و محکوم کردن حمله تروریستی اهواز گفت: دشمنان نظام اسلامی لحظه‌ای از ضربه زدن به این کشور غافل نیستند و همه ما باید با هوشیاری و آگاهی کامل آمادگی مقابله با توطئه‌های دشمنان را داشته باشیم.
وی با تشکر از تلاش‌های کارکنان انتظامی استان در تامین امنیت مراسم عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی اظهار کرد: خدا را شاکریم مراسم عزاداری سید و سرور سالار شهیدان با شکوه خاصی همچون سال‌های قبل انجام شد و با حضور پررنگ پلیس این مراسم‌ها با امنیت کامل برگزار شد.
فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به آغاز هفته دفاع‌مقدس بیان کرد: دشمن بعثی جنگ تحمیلی و نابرابر را با پشتیبانی ابرقدرت‌های دنیا با ایران اسلامی آغاز کرد، اما رزمندگان اسلام با توکل به خداوند متعال و نیت خالص در این جنگ به پیروزی رسیدند و همه ما باید همواره یاد و خاطره شهدای گرانقدرمان را زنده نگه داریم.
محمدیان ادامه داد: کارکنان دستگاه‌ها، نهادها و آحاد مردم در هرپست و مقام و جایگاهی که هستند باید با توجه به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) وجدان کاری و همت مضاعف را سرلوحه کارهای خود قرار دهند تا کشور در مسیر رشد و پیشرفت با شتاب بیشتری حرکت کند.
وی با تأکید بر اهمیت نقش امر به معروف و نهی از منکر، این فریضه الهی را از وظایف نیروی انتظامی دانست و گفت: باید با دقت و وسواس و با تذکر لسانی این وظیفه خطیر را در جامعه انجام دهیم تا جامعه از آسیب‌های اجتماعی پاک‌سازی شود.
فرمانده انتظامی استان البرز تصریح کرد: ما سرباز ولایت و وارث خون شهدا هستیم و این افتخاری که نصیب ما شده و باید در تعالی رفتار سازمانی ما نمود پیدا کند.
محمدیان در پایان خاطرنشان کرد: آموزش، کنترل، نظارت مستمر، توکل بر خدا در همه امور، توجه به کلام الهی و تعهد به اجرای دستورات قرآن در همه جوانب زندگی در حفظ و صیانت از خود و کارکنان بسیار موثر است و باید به طور مستمر مورد توجه فرماندهان و مدیران باشد.
انتهای پیام/