اخبار نهادها و سازمان‎ها » استانها » اصفهان » شهرداری اصفهان
کد خبر : 776769
چهارشنبه - 2 مرداد 1398 - 08:14

امدادرسانی شهرداری اصفهان به منطقه کوهپایه

مدیر عامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: سازمان خدمات موتوری به منظور بازسازی مناطق سیل زده فروردین ماه امسال کوهپایه اقدام به اعزام خودروهای عمرانی به این منطقه کرده است.

امدادرسانی شهرداری اصفهان به منطقه کوهپایه

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایمنا، حسن نظام‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: تجهیزات این سازمان شامل کامیون‌های کمپرسی و لودر به منطقه کوهپایه اعزام شد تا سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان همچون گذشته با حضور پر رنگ خود در بحران ها و حوادث به یاری هموطنان بشتابد.

وی با بیان اینکه ماموریت جدید این سازمان بازسازی روستاهای اطرف کوهپایه بوده است، تصریح کرد: بازسازی سیل‌بندها و بستر رودخانه ، آزادسازی مسیرهای جاده‌ای و شهری و جمع‌آوری نخاله از بستر جاده‌ها از مهمترین فعالیت‌های انجام شده بوده است.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان ادامه داد: نیروها و تجهیزات سازمان پس از ۱۰ روز فعالیت مداوم امروز به اصفهان بازگشتند.

 مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با اشاره به امکانات جدید خودروهای زباله‌کش این سازمان گفت: با انجام اقدامات فنی مخازن شیرابه خودروهای زباله‌کش بزرگتر شده و با این اقدام دیگر شیرابه‌ای از اتاقک‌های این خودروها در سطح کوچه‌ها و معابر سرریز نخواهد شد.

وی تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده ریزش شیرابه از خودروهای زباله‌کش می‌توانند مراتب را به سامانه ۱۳۷ و یا شماره تلفن ۳۶۳۰۷۰۱۰ اعلام کنند تا در کمترین زمان پیگیری لازم انجام شود.