استانها » البرز
کد خبر : 692593
شنبه - 31 فروردین 1398 - 14:30

اقشار آسیب پذیر جامعه مورد توجه قرار گیرند

دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: تنظیم بازار باید با هدف رسیدگی و تقویت بستر مناسب زندگی برای اقشار آسیب پذیر و کم درآمد جامعه انجام شود.

اقشار آسیب پذیر جامعه مورد توجه قرار گیرند

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس از البرز، حاجی رضا شاکرمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در نشست ستاد تنظیم بازار استان که پیش از ظهر امروز در سالن شهدای دولت برگزار شد، گفت: جلسات تنظیم بازار باید با اهدافی همچون فراهم سازی بستر مناسب اقشار کم درآمد جامعه برگزار شود و مصوبات ارائه شده نیز باید به این سمت سوق پیدا کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اشاره به مشقت شرایط زندگی خانواده زندانیان، بیان کرد: همچنین خانواده هایی که زیر مجموعه بهزیستی و یا کمیته امداد خمینی (ره) هستند باید در اولویت مصوبات و تصمیم گیری ها قرار گیرند.

 شاکرمی تصریح کرد: برای انتقال اقلام مورد نیاز به جامعه هدف باید برنامه ریزی های لازم صورت گیرد ضمن آنکه خانواده های زندانیان نیز فراموش نشوند.

وی یادآور شد: انجمن حمایت از خانواده زندانیان نیز به خانواده های این قشر توجه ویژه ای دارد اما با توجه به اینکه شرایط اقتصادی کشور مناسب نیست این گروه در معرض آسیب بیشتری قرار می گیرند.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۲/س/۲