دولت و مجلس » سیاست خارجی » سیاسی
کد خبر : 478100
دوشنبه - 23 مهر 1397 - 15:30
سرپرست زندان رجایی شهر:

اقتدار نیروهای انتظامی مبین استقرار نظم و امنیت در زندان‌ها است

سرپرست زندان رجایی شهر گفت: اقتدار نیروهای انتظامی مبین استقرارنظم و امنیت در زندانهاست.

اقتدار نیروهای انتظامی مبین استقرار نظم و امنیت در زندان‌ها است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی زندان رجایی شهر، ضیایی در مراسم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی که با حضور سرپرست، معاونین، فرمانده و نیروهای یگان حفاظت زندان رجایی شهر برگزار شد، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به تلاشگران یگان حفاظت، گفت:  ازدیدگاه ما هفته نیروی انتظامی، نماد قدردانی از اقدامات و خدماتی است که کادر اجرایی یگان‌ حفاظت برای حفظ امنیت و حفاظت و پاسداری در زندان به منصه ظهور گذاشته اند.

ضیایی با اشاره به اینکه اقتدار نیروهای انتظامی مبین استقرارنظم و امنیت در زندانهاست گفت: با توجه به وظیفه محوله در اعزام و بدرقه پاسداری، حفاظت و برقراری امنیت، نیروهای انتظامی زندان بایستی برترین الگوی در اخلاق، صداقت، درستی و انسانیت برای سایرین باشند.

سرپرست زندان رجایی شهر گفت: مجموعه زندان با فعالیت های مناسب در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و توجه به بعد معنوی و آموزه‌های دینی می تواند در راستای اصلاح افراد مجرم و بازگرداندن دائمی آنها به جامعه و خانواده گام مهمی بردارد.

وی گفت: توجه به اقدامات پیشگیرانه در بخش‌های مورد اشاره می تواند زمینه الگو پذیری از ایدئولوژی و جهان‌بینی مکتب ما را عملا اجرائی نماید.

سرپرست زندان رجایی شهر تصریح کرد: نیروهای یگان حفاظت مستقر در زندان ضمن برخورداری از شور و شعور نظامی و درک صحیح از مقتضیات و اصول حاکم جامعه انجام وظیفه می نمایند.

در پایان مراسم از نیروهای یگان حفاظت زندان با اهداء هدایا و لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.