سیاست خارجی » سیاسی
کد خبر : 478145
دوشنبه - 23 مهر 1397 - 15:45
سرپرست زندان رجایی شهر:

اقتدار نیروهای انتظامی مبین استقرار نظم و امنیت در زندان‌ها است

سرپرست زندان رجایی شهر گفت: اقتدار نیروهای انتظامی مبین استقرارنظم و امنیت در زندانهاست.

اقتدار نیروهای انتظامی مبین استقرار نظم و امنیت در زندان‌ها است

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از ایسنا ، ضیایی در مراسم گرامیداشت هفته نیروی انتظامی که با حضور سرپرست، معاونین، فرمانده و نیروهای یگان حفاظت زندان رجایی شهر برگزار شد، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به تلاشگران یگان حفاظت، گفت:  ازدیدگاه ما هفته نیروی انتظامی، نماد قدردانی از اقدامات و خدماتی است که کادر اجرایی یگان‌ حفاظت برای حفظ امنیت و حفاظت و پاسداری در زندان به منصه ظهور گذاشته اند.

ضیایی با اشاره به اینکه اقتدار نیروهای انتظامی مبین استقرارنظم و امنیت در زندانهاست گفت: با توجه به وظیفه محوله در اعزام و بدرقه پاسداری، حفاظت و برقراری امنیت، نیروهای انتظامی زندان بایستی برترین الگوی در اخلاق، صداقت، درستی و انسانیت برای سایرین باشند.

سرپرست زندان رجایی شهر گفت: مجموعه زندان با فعالیت های مناسب در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و توجه به بعد معنوی و آموزه‌های دینی می تواند در راستای اصلاح افراد مجرم و بازگرداندن دائمی آنها به جامعه و خانواده گام مهمی بردارد.

وی گفت: توجه به اقدامات پیشگیرانه در بخش‌های مورد اشاره می تواند زمینه الگو پذیری از ایدئولوژی و جهان‌بینی مکتب ما را عملا اجرائی نماید.

سرپرست زندان رجایی شهر تصریح کرد: نیروهای یگان حفاظت مستقر در زندان ضمن برخورداری از شور و شعور نظامی و درک صحیح از مقتضیات و اصول حاکم جامعه انجام وظیفه می نمایند.

در پایان مراسم از نیروهای یگان حفاظت زندان با اهداء هدایا و لوح تقدیر تجلیل بعمل آمد.