تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » نرم افزار
کد خبر : 552441
یکشنبه - 11 آذر 1397 - 17:20

افزونه های جدید مایکروسافت برای برنامه OneDrive

به تازگی خبرهای جالبی در مورد شرکت مایکروسافت منتشر شده که نشان می دهد این شرکت قصد دارد تا افزونه های جدید برای برنامه OneDrive به بازار عرضه خواهد شد.

افزونه های جدید مایکروسافت برای برنامه OneDrive

به گزارش پایگاه خبری ربیع،به تازگی خبرهای جالبی در مورد شرکت مایکروسافت منتشر شده که نشان می دهد این شرکت قصد دارد تا افزونه های جدید برای برنامه OneDrive به بازار عرضه خواهد شد.

تغییرات جدید برنامه ONEDRIVE

شرکت مایکروسافت اعلام کرده که قصد دارد افزونه ها و ارتقاهای جدیدی را به نسخه اندروید و iOS برنامه OneDrive در ماه نوامبر اضافه کند. یکی از مواردی که احتمالا به این برنامه اضافه خواهد شد بخش Camera Upload بوده که به زودی برای کاربران اندروید به بازار عرضه خواهد شد. احتمالا ارتقاهای بخش MyAnalytics به زودی به نسخه اندروید و iOS اضافه خواهد شد.

تغییرات جدید بخش MYANALYTICSتغییرات جدید برنامه OneDrive

اگر شما از برنامه MyAnalytics استفاده می کردید ، باید این موضوع را به یاد داشته باشید که پس از به روزرسانی بخش های جدیدی به تعداد بازدیدها و فایل ها اضافه خواهد شد که می تواند دسترسی این برنامه را بهتر از قبل کند. همچنین ، این سرویس تغییراتی هم در زمینه بازدیدها داشته است که می تواند برای کاربران جذاب باشد. مایکروسافت همچنین اعلام کرده است که در به روزرسانی جدید بخش File trending حذف خواهد شد.

افزونه های جدید برنامه ONEDRIVE

کاربران اندروید به زودی قابلیت Camera Upload را به زودی در برنامه OneDrive خواهند دید که تا چندی قبل فقط در نسخه بتا این برنامه وجود داشت. اگر شما این افزونه را فعال کنید ، به صورت اتوماتیک می توانید تمام فایل هایی که از طریق دوربین خود ثبت می شود را در این برنامه ذخیره کنید.

فعال سازی افزونه ها

برای اینکه بتوانید از این افزونه استفاده کنید باید به بخش Me رفته و روی گزینه OneDrive For Businessکلیک کرده و گزینه Photos را باز می کنید و در آخر گزینه Turn On را انتخاب می کنید. تمام این افزونه ها تا آخر نوامبر به برنامه OneDrive اضافه خواهد شد.افزونه های جدید برنامه OneDrive

معرفی برنامه ONEDRIVE

OneDrive یکی از محصولات و سرویس های محبوب کمپانی مطرح و نام آشنای Microsoft  برای دستگاه های اندروید است که مکانی وسیع و آزاد را برای آپلود، نگهداری و به اشتراک گذاری فایل های شخصی و کاری در اختیارتان قرار می دهد ؛ بنابراین می توانید اطلاعات مورد نظرتان را با فرمت دلخواه از طریق دستگاه اندرویدی خود آپلود کنید و سپس از هر دستگاهی مثل کامپیوتر یا یک موبایل به آن ها دسترسی داشته باشید.

فایل هایی که در سرور های قدرتمند OneDrive ذخیره می شوند ثابت و دائمی بوده و به راحتی قابل اشتراک گذاری هستند و از آن می توانید برای نگهداری اطلاعات شخصی و یا کار استفاده کنید. یکی دیگر از نکات قابل توجه در مورد این برنامه این است که سرور های آن به صورت ابری هستند به این معنا که اطلاعاتتان در چندین نقطه مختلف دنیا نگهداری می شود تا به این شکل هر فردی در هر گوشه از دنیا آن را با بهترین و بالاترین سرعت دریافت کند!

اگر با کمبود فضا در دستگاه اندرویدی خود رو به رو و به دنبال یک فضای امن و دائمی برای نگهداری آن ها هستید ما به شما Microsoft OneDrive را پیشنهاد می دهیم و مطمئن باشید از استفاده ی آن پشیمان نخواهید شد!

ویژگی های برنامه کاربردی و محبوب Microsoft OneDrive اندروید:

اشتراک گذاری تمامی فایل ها

آپلود خودکار عکس ها و فیلم ها در اکانت شخصی شما با استفاده از پشتیبانگری دوربین

انتقال، حذف، و تغییر نام فایل و ایجاد پوشه های جدید

بازکردن برخی از فایل ها در برنامه وان درایو

جستجو راحت در فایل ها و پوشه ها