به گزارش پایگاه خبری ربیع،شرکت اپل برای برنامه Apple Music خود قصد دارد به روز رسانی های تازه ارائه کند و در راستای این موضوع تصمیم دارد تا برترین جدول های موسیقی را به برنامه خود اضافه کند. اپل حدود ۱۱۶ جدول را به این سرویس اضافه خواهد کرد و کاربران سیستم عامل iOS 12 و Mac OS می توانند از چارت ها استفاده کنند. کاربران می توانند در بخش جستجو از این جدول ها استفاده کنند.

این سیستم جدول ها را شرکت اسپاتیفای چندین سالی می شود که در برنامه ی خود به کاربران عرضه می کند در حالی که شرکت اپل جدول آهنگ های تک ، آلبوم ها ، پلی لیست ها و ویدیو را برای کاربران خود تعبیه کرده است اما آهنگ های این جداول امکان ذخیره در کتابخانه یا دانلود را ندارند.

هر کشوری که برنامه Apple Music در آن استفاده می شود دارای جدول موزیک های برتر مخصوص به خود خواهند بود اما دسترسی به تمام جدول ها بستگی به موقعیت مکانی کاربر دارد. در این افزونه جدید کاربران به خوبی می توانند این جدول ها را به آرشیو خود اضافه و حتی موزیک ها را دانلود کنند. این جدول ها احتمالا امروز به برنامه Apple Music اضافه می شوند.

کاربران اندروید نیز ناراحت نباشند ، این کمپانی اعلام کرده است که به روز رسانی برای سیستم عامل اندروید برنامه Apple Music به زودی ارائه خواهد شد.

توضیحاتی در مورد برنامه APPLE MUSIC

Apple Music  یکی از اپلیکیشن‌ها یا برنامه‌های اختصاصی موجود در سری محصولات iOS اپل محسوب می‌شود که ویژگی‌ها و قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اگرچه در این بین برخی محدودیت‌ها سبب می‌شوند که ما نتوانیم به درستی و به طور کامل از سرویس اپل موزیک استفاده کنیم، اما با این حال این محدودیت‌ها سبب نمی‌شوند که  Apple Music نقش مهم و حیاتی خود را از دست دهد.

شما با خرید اشتراک Apple Music  قادر خواهید بود که به طور رایگان به تمام موزیک‌های آیتیونز موزیک گوش دهید. هزینه این سرویس ماهیانه حدود ۱۰ یورو است . از آنجایی که خرید اشتراک Apple Music  در شرایط عادی برای ما امکانپذیر نیست، بنابراین از این مقوله صرف نظر می‌کنیم. شما می‌توانید یک بار از اشتراک ۳ ماه و رایگان Apple Music  استفاده کنید. این در واقع هدیه‌ای است که اپل در اختیارتان قرار می‌دهد.