اردبیل » استانها » تولیدی » خبر پوششی » عفت آقایاری
کد خبر : 549959
شنبه - 10 آذر 1397 - 11:15
از ابتدای سال جاری تاکنون

افزایش ۸ درصد مصرف فرآورده‌های نفتی در اردبیل

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون رشد هشت درصدی میزان توزیع فرآورده‌های نفتی در اردبیل را شاهد بودیم.

افزایش ۸ درصد مصرف فرآورده‌های نفتی در اردبیل

به گزارش پایگاه خبری ربیع، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون رشد هشت درصدی میزان توزیع فرآورده‌های نفتی در اردبیل را شاهد بودیم.

حجت مدنی در جمع خبرنگاران تصریح کرد: توزیع فرآورده‌های نفتی در نقاط مختلف استان اردبیل از ابتدای سال جاری با رشد هشت درصدی مواجه شده است.

وی با اشاره به ضرورت صرفه‌جویی و عدم استفاده ناصحیح در مصرف انواع سوخت، افزود: تاکنون میزان مصرف CNG در استان اردبیل با رشد یک و چهار دهم درصدی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته همراه شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان اردبیل اضافه کرد: در هشت ماهه ابتدایی سال جاری، ۳۴۲ میلیون لیتر نفت گاز در استان توزیع شده و مصرف بنزین نیز با ۱۲ درصد رشد همراه گردیده است.

مدنی با اشاره به اینکه صرفه‌جویی و آشنایی با فرهنگ استفاده صحیح از فرآورده‌های نفتی یک ضرورت است، یادآور شد: به صورت میانگین در هر روز دو میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر سوخت مایع در استان تامین و توزیع شده است.

وی از تلاش شبانه‌روزی کارکنان پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی به موقع به جایگاه‌های استان خبر داد و افزود: تامین ۲۲ میلیون لیتر نفت سفید در استان اردبیل تا پایان آبان ماه از کاهش ۱۳ درصدی میزان مصرف خبر می‌دهد.