استانها » البرز
کد خبر : 778577
پنجشنبه - 3 مرداد 1398 - 21:43

افزایش ۲۳ درصدی اعتبارات ورزشی البرز

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: ۲۶ میلیارد تومان اعتبار ورزشی استان البرز بود که با پیگیری استاندار البرز ۲۳ درصد افزایش یافت و به بیش از ۳۰ میلیارد تومان رسیده است.

افزایش ۲۳ درصدی اعتبارات ورزشی البرز

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، امیر غفرانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، ظهر امروز در آئین افتتاح سالن چند منظوره فردیس که با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد، با اشاره به پروژه هایی که در استان افتتاح شد، گفت: ۲۴ میلیون تومان هزینه صرف این پروژه ها و ۲۶ هزار و ۴۰۰ متر مربع به سرانه ورزشی استان البرز اضافه شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز یادآور شد: البرز پس جدایی از تهران در حوزه سرانه های ورزشی دچار کمبود شد؛ در حال حاضر ۱۵۰ مکان ورزشی که ۶۰ مورد از آن روستایی هستند از جمله سرانه های ورزشی البرز به شمار می آیند.

وی ادامه داد: ۲۶ میلیارد تومان اعتبار ورزشی استان البرز بود که با پیگیری استاندار البرز ۲۳ درصد افزایش یافت و به بیش از ۳۰ میلیارد تومان رسیده است؛ چند پروژه دیگر نیز به منظور ارائه خدمات در هفته دولت افتتاح می شود.

غفرانی در ادامه با اشاره به اینکه در استان البرز با پراکندگی مناطق و فراوانی جمعیت مواجه هستیم، اضافه کرد: مسؤولان همیشه همراه هم هستند و به یکدیگر کمک می کنند.

وی همچنین یادآورشد: در سال ۹۷ بیش از دو هزار مدال توسط استان البرز کسب شد و شاهد برگزاری ۲۳۹ میزبانی ملی و فراملی در استان بوده ایم که سعی داریم این آمار را ارتقاء دهیم.

انتهای پیام/پ/۱۱۰۲/س/