استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 623560
شنبه - 6 بهمن 1397 - 23:30
سرپرست فرماندهی انتظامی راز و جرگلان خبر داد

افزایش ۶۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در راز و جرگلان

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان راز و جرگلان از افزایش ۶۲ درصدی کشفیات انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری در این شهرستان خبر داد.

افزایش ۶۲ درصدی کشفیات مواد مخدر در راز و جرگلان

 به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری پلیس، عباسعلی مطهری مقدم اظهار کرد: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی با قدرت در این فرماندهی اجرا می‌شود و این طرح‌ها استمرار دارد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۸ مورد طرح برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و قاچاقچیان در سطح این شهرستان اجرا شده است، افزود: در اجرای این طرح‌ها تعداد ۷۱ نفر معتاد و همچنین ۸ نفر قاچاقچی دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شدند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان راز و جرگلان ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۹ کیلو و ۷۱۸ گرم و ۵۶ سانت انواع مواد مخدر کشف و ضبط‌شده است.

مطهری مقدم با اشاره به اینکه این آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۲ در صد افزایش داشته، خاطرنشان کرد: به‌منظور پاک‌سازی نقاط آلوده و همچنین برخورد با سوداگران مرگ این طرح‌ها به‌صورت مستمر در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

این مقام انتظامی در پایان تأکید کرد: نیروی انتظامی به‌هیچ‌عنوان اجازه نخواهد داد تا مخلان نظم و امنیت، آرامش موجود در جامعه را مختل نمایند و از شهروندان عزیز نیز انتظار می‌رود در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/