استانها » البرز
کد خبر : 439483
چهارشنبه - 28 شهریور 1397 - 23:38
رئیس پلیس پیشگیری استان البرز مطرح کرد

افزایش نظارت پلیس در تاسوعا و عاشورای حسینی/تعبیه مکان مناسب پارک خودرو عزادارن

رئیس پلیس پیشگیری استان البرز گفت: پلیس پیشگیری سعی دارد با افزایش نظارت‌ها با ایجاد بی‌نظمی در سطح شهر مقابله کند.

افزایش نظارت پلیس در تاسوعا و عاشورای حسینی/تعبیه مکان مناسب پارک خودرو عزادارن

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، حسن مرادی امروز گفت: ایام سوگواری امام حسین (ع) هرساله با اشتیاق مسلمانان رو به رو است و در این راستا، به دلیل جمعیت رو به افزایش شهروندان و هیأت‌ها، نیروی انتظامی اقدام به افزایش نیروهای گشت کرده و انجام نظارت دقیق و موثر را در اولویت‌کاری خود قرار داده است.
وی افزود: ایجاد ایستگاه‌های صلواتی و شرکت مردم در هیئات، باید با امنیت و آسودگی خاطر فراهم شود و سعی داریم مردم در بهترین شرایط به عزاداری بپردازند.
رئیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه از مردم درخواست داریم همکاری لازم را با اداره پلیس داشته باشند، خاطرنشان کرد: ارائه خدمات موثر در سطح شهر، همکاری و اتحاد شهروندان را می‌طلبد و لازم است عزاداران گرامی نظم را به نحو احسن اجرا و عملی کنند.
مرادی با بیان اینکه مکان‌هایی برای پارک خودروها در شب تاسوعا و عاشورا در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: به دلیل دغدغه مردم برای دست‌یابی به مکان مناسب پارک خودرو، نیروی انتظامی در شب‌های تاسوعا و عاشورا فضای مناسبی را برای این عزیزان در نظر گرفته است.
وی در پایان یادآور شد: عزاداران حسینی در صورت مشاهده حوادث و ایجاد مشکل خاص، می‌توانند با سامانه ١١٠ جهت حل مشکلات تماس حاصل فرمایند.
انتهای پیام/