استانها » البرز
کد خبر : 426595
سه شنبه - 20 شهریور 1397 - 16:30
قائم مقام معاون خدمات شهری کرج مطرح کرد

افزایش ماشین‌های مکانیزه در شهر همزمان با ماه محرم

قائم مقام معاون خدمات شهری کرج گفت: آغاز ایام محرم و تولید زباله‌ توسط هیأت‌های عزاداری، خودروهای مکانیزه سطح شهر افزایش می‌یابد

افزایش ماشین‌های مکانیزه در شهر همزمان با ماه محرم

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، حسین عطایی امروز  گفت: همزمان با آغاز ماه محرم سازمان پسماند تدارکات لازم را جهت جمع‌آوری زباله‌های تولید شده توسط هئیات مذهبی و ایستگاه‌های صلواتی فراهم ساخته است و خودروهای مکانیزه در این ایام افزایش خواهد یافت.

وی افزود: یکی از راهکارهای اساسی برای فرهنگ‌سازی در حوزه ایجاد شهر پاک، تبلیغات مناسب و توصیه‌های موثر در این زمینه است زیرا به دلیل وجود فرهنگ‌ها و باورهای متفاوت، این یکپارچه‌سازی با دشواری همراه است.

قائم مقام معاون خدمات شهری کرج با اشاره به اتحاد ارگان‌ها در ایجاد فضای مناسب، تصریح کرد: همکاران ما در آموزش‌وپرورش، ارشاد و سایر دستگاه‌های فرهنگی موظف هستند در زمینه تبلیغات و ایجاد فضای پاک و مناسب تلاش خود را افزایش داده و اتحاد مردمی را در اولویت قرار دهند.

عطایی در پایان با بیان اینکه خدمات‌رسانی نباید با مشکل همراه باشد، یادآور شد: خادمین ما در هیأت‌های عزاداری باید به تعداد ظروف و استقرار مکان توجه داشته باشند تا خدمات‌رسانی حسینی آن‌ها با مشکل همراه نشود.

انتهای پیام/