استانها » البرز
کد خبر : 469244
دوشنبه - 16 مهر 1397 - 18:44
رئیس پلیس‌راه استان البرز:

افزایش قیمت بلیط هواپیماها ترافیک تابستانی را تقویت کرد

رئیس پلیس‌راه استان البرز گفت: در تابستان امسال شاهد افرایش قیمت بلیط‌های پرواز داخلی و خارجی بودیم که این تغییر تعرفه‌ها و افزایش قیمت یکی‌از علت‌های شلوغ‌تر شدن جاده‌ چالوس در تابستان بوده است.

افزایش قیمت بلیط هواپیماها ترافیک تابستانی را تقویت کرد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، سرهنگ رضا معظمی‌گودرزی امروز  در خصوص وضعیت ترافیکی تعطیلات گذشته سال‌جاری در محور کرج _چالوس، گفت: تابستان امسال شاهد بیشترین رفت و آمد در جاده چالوس بودیم که با توجه به جاذبه توریستی این جاده هر روزه مسافران داخلی و گردشگران خارجی در این محور رفت‌وآمد دارند.
وی با بیان اینکه شهریور سال‌جاری تابستانی پر کار برای نیروهای پلیس‌راه بود، افزود: گرانی بلیط هواپیم موجب شد تا خانواده‌ها بیشتر تمایل به مسافرت با خودرو شخصی داشته باشند و این امر بار اضافه ترافیکی نسبت به سال‌های گذشته را بر این محور وارد کرد.
معظمی‌گودرزی در خصوص دیگر علت‌های شلوغی جاده چالوس در تابستان امسال بیان کرد: محور شمشک_دیزین بیشترین محل رفت‌وآمد گردشگران است که البته سالی که پیش‌رو داریم به دلیل تعمیرات و عریض شدن این محور قابل تردد نبوده و از دیگر علت‌های شلوغی جاده چالوس در تابستان سال‌جاری به‌شمار می‌آید.
وی تصریح کرد: در تابستان امسال با تمام مشکلات و شلوغی جاده چالوس توانستیم کنترل لازم را انجام دهیم و از بروز بی‌نظمی و ترافیک طولانی جلوگیری کنیم.
انتهای پیام/۳۳۹۳