فرهنگ و هنر » قرآن و فعالیتهای قرآنی
کد خبر : 302147
یکشنبه - 30 اردیبهشت 1397 - 14:15

افزایش سرویس‌دهی متروی تهران با آغاز نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از افزایش سرویس‌دهی مترو ویژه نمایشگاه قرآن گفت: به منظور تسهیل در رفت و آمد بازدیدکنندگان، ساعت مسافرگیری ‏خطوط یک و سه متروی تهران از امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه افزایش می‌یابد‎.

افزایش سرویس‌دهی متروی تهران با آغاز نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه از افزایش ساعات کار مترو تهران همزمان بابرپایی نمایشگاه قرآن گفت: همزمان با برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم به منظور تسهیل در رفت و آمد بازدیدکنندگان، ساعت مسافرگیری ‏خطوط یک و سه متروی تهران از روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه ۹۷ افزایش می‌یابد‎.

وی ادامه داد: از روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه ‏‏۹۷ تا پایان زمان برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم ساعت مسافرگیری در خطوط ۱ و ۳ متروی تهران افزایش می‌یابد‎.

نوبخت با اشاره به برپایی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در مصلی تهران گفت: قرار گرفتن دو ایستگاه مصلی امام خمینی(ره) در ‏خط یک و ایستگاه شهیدبهشتی در خطوط یک و سه متروی تهران، در ضلع شمال و جنوب مصلی تهران سبب شده تا زمان ‏سرویس‌دهی در این دو خط در ایام برپایی نمایشگاه تا ساعت ۲۴ افزایش یابد‎.

‎مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با بیان اینکه ساعات کار متروی تهران در شرایط عادی تا ساعت ۲۲:۳۰ ‏است تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده مقرر شد تا یک ساعت و نیم به خدمات‌دهی این وسیله حمل و نقل عمومی(مترو) ‏در ایام برپایی بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اضافه شود تا بازدیدکنندگان بتوانند با خاطری آسوده از این وسیله ‏ایمن؛ سریع و پاک برای دسترسی به نمایشگاه استفاده کنند‎.

وی افزود: حرکت قطارها در خطوط یک و سه متروی تهران از ساعت ۲۲:۳۰ تا ساعت ۲۴، افزایش یافته و بازدیدکنندگان می‌توانند تا ساعت ۲۴ از آخرین قطارهایی که از دو ایستگاه شهید بهشتی و مصلی عبور می‌کنند؛ استفاده کنند.‏

بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از ۳۰ اردیبهشت مصادف با ۴ رمضان تا ۱۴ خردادماه مصادف با ۱۹ ‏رمضان از ساعت ۱۷ تا ۲۳ در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برپاست.‏

انتهای پیام/