استانها » البرز
کد خبر : 598932
پنجشنبه - 13 دی 1397 - 18:00
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز خبر داد

افزایش روحانیون مستقر در مساجد استان/ رونق فعالیت های فرهنگی و دینی در البرز

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز گفت: روحانیون مستقر در مساجد استان البرز به ۱۴۵ روحانی افزایش یافته تا برنامه‌های فرهنگی سطح استان توسعه و رونق یابد.

افزایش روحانیون مستقر در مساجد استان/ رونق فعالیت های فرهنگی و دینی در البرز

 به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، حجت‌الاسلام سید عباس مسعودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از اعزام روحانیون به مساجد سطح استان خبر داد و اظهار داشت: این اقدام با هدف تبیین و آگاه‌سازی اقشار جامعه صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی در راستای توسعه و ترویج مفاهیم ارزشمند دینی اقدامات وسیع و گسترده‌ای را در دستور کار خود قرار داده است، گفت: تعداد روحانیون مستقر در استان البرز به ۱۴۵ نفر افزایش یافته است که همین اقدام به توسعه آگاهی مردم کمک خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: سعی داریم با این روش باعث افزایش حضور قشر جوان و نوجوان در مساجد استان شویم.

وی با تأکید بر اهمیت رشد و رونق برنامه و فعالیت‌های فرهنگی و دینی، یادآور شد: با برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و جذاب می‌توانیم به توسعه فرهنگ دینی در جامعه به ویژه در نسل جوان دست یابیم.

به گفته مسعودی روحانیون مذکور به صورت دائم، غیر دائم و خود استقرار در مساجد استان البرز مشغول فعالیت خواهند بود.

وی بیان کرد: این گروه موظف هستند با ارائه سخنرانی‌هایی در مضمون و محتوای اثرگذار فعالیت‌های خود را گسترش دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز همچنین از برگزاری جلسات پرسش و پاسخ، اجرای گفتمان دینی، بیان احکام، رفع شبهات دینی جوانان و نوجوانان، برگزاری مسابقات ورزشی و اردوهای زیارتی توسط روحانیون مستقر خبر داد.

وی از حضور این روحانیون مستقر در روستاها و مناطق حاشیه‌ای خبر داد و اضافه کرد: این روحانیون در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی همچون طلاق و اعتیاد فرهنگ‌سازی میکنند.

مسعودی خاطرنشان کرد: تبیین اهداف و بیان تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی در دستور کار این روحانیون قرار گرفته است.

انتهای پیام/و