استانها » تولیدی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 778274
پنجشنبه - 3 مرداد 1398 - 10:59

افزایش رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه۴

شهردار منطقه۴ از افزایش رضایتمندی شهروندان از عملکرد این منطقه شهرداری خبر داد.

افزایش رضایتمندی شهروندان از عملکرد شهرداری منطقه۴

به گزارش پایگاه خبری ربیع،مهدی اصفهانیان مقدم شهردار منطقه چهار خدمت به مجاورین و زائرین در شهر کریمه اهل بیت (س) را از افتخارات خود و هر مسئولی دانست و در این خصوص اذعان کرد: توسعه ی همه جانبه و پایدار شهر زمانی عملی خواهـد شـد کـه شـهروندان از عملکـرد  شهرداری رضایت داشته باشند.

وی بیان کرد: خدمات رسانی مطلوب به شهروندان و شفافیت در عملکرد در جهت پیشبرد اهداف سازمان در همه زمینه ها از اهداف مدیریتی می باشد که با برنامه ریزی ،تلاش و کوشش مستمر و استعانت از درگاه خداوند منان و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت علیها سلام و با بکار بردن رهنمودهای مقام معظم رهبری و هماهنگی پرسنل به ثمر خواهد نشست.

شهردار منطقه۴ با اشاره به اهمیت ارتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات به شهروندان و تکریم مراجعین محترم و صیانت از حقوق شهروندی افزود:حضور مراجعین و شهروندان ، ائمه جماعات و هیئت امناء مساجد ، معتمدین و اعضای کارگروههای محل در شهرداری  منطقه و اعلام رضایتمندی آنان از عملکرد شهرداری منطقه ۴ ، برگ زرین دیگری از افتخارات است که بی شک  با تلاش خستگی ناپذیر کلیه همکاران در حوزه معاونت های زیر مجموعه و هماهنگی  آنان با مجموعه شهرداری منطقه در راستای پیشبرد اهداف مدیریت شهری حاصل شده است.

وی در ادامه  از اجرا و احداث بیش از ۶۰ پروژه  فنی و عمرانی و خدماتی در سطح منطقه با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال،کاهش ۸۰درصدی بدهی مالی منطقه (شامل پرداخت مطالبات پیمانکاران فنی و عمرانی ، بدهی های خدماتی و فضای سبز و نیز بدهی های تملکات ) صدور بیش از ۹۰۰ مجوز ساخت و ساز ساختمانی ،حضور مستمر در نشست های مردمی ، جلسات متعدد با ائمه جماعات و هیئت امناء مساجد و معتمدین محل، ملاقات های مستمر مردمی و پیگیری به موقع مطالبات آنان در طول ایام هفته ، پاسخگویی  سریع و به موقع بیش از  ۱۴۰۰۰ مورد درخواست مردمی در سامانه ۱۳۷ و درخواست های حضوری شهروندان و نیز همکاری و هماهنگی و تعامل با ادارات و سازمانها و نهادها در جهت پیشبرد اهداف متقابل و خدمات رسانی به شهروندان  در ۶ ماه اخیر خبر داد و این اقدامات را از دلایل مهم جلب رضایت شهروندان دانست.

اصفهانیان مقدم با بیان اینکه امروزه هدف همه کوشش‌های مدیریت شهری در زمینه افزایش کیفیت ارائه خدمات، جلب رضایت بیشتر شهروندان است، عنوان کرد: این امر به‌ویژه برای شهرداری‌ها، هدف ایده‌آل بزرگی است و بخش عمده‌ای از آن با ارائه خدمات به شهروندان محقق می‌شود.

وی در پایان افزود:افزایش رضایت مندی شهروندان ما را در رسیدن به اهداف خود و حفـظ تعـادل بـین نیازهـای حال و آینده مصمم خواهد کرد و بی شک در این خصوص موفق خواهیم شد.