استانها » تولیدی » خبر پوششی » قم » محمد توکلی
کد خبر : 818774
سه شنبه - 12 شهریور 1398 - 15:41

افزایش دو برابری تعداد مجاری عرضه سوخت شرکتهای صاحب نشان در استان قم در سال ۹۸

روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه قم از افزایش دو برابری تعداد مجاری عرضه سوخت تحت پوشش شرکت های صاحب نشان در استان قم در سال ۹۸ خبر داد.

افزایش دو برابری تعداد مجاری عرضه سوخت شرکتهای صاحب نشان در استان قم در سال ۹۸

 

به گزارش پایگاه خبری ربیع، تاکنون حدود ۶۸% از مجاری عرضه سوخت این منطقه تحت پوشش شرکت های صاحب نشان (برند) هستند.

بر اساس این گزارش فعالیت شرکت های صاحب نشان در عرصه ارائه خدمات سوخت رسانی در استان قم از سال ۹۶ آغاز شده است. تعداد جایگاه های تحت پوش این شرکت ها در این سال ۷ جایگاه بوده که در سال های اخیر با رشد فزاینده روبرو شده است.

گفتنی است با توجه به روند افزایشی تعداد مجاری عرضه سوخت تحت پوشش شرکت های صاحب نشان، این تعداد در سال ۱۳۹۷ به ۲۰ جایگاه رسید. بر این اساس حدود ۳۴% مجاری عرضه سوخت استان در سال ۹۷ تحت پوشش این شرکت ها بوده اند. در سال ۹۸ نیز این روند با سرعت بیشتری ادامه یافته تا جائی که نسبت به سال قبل، از رشد دو برابری برخودار بوده است؛ در حال حاضر می توان گفت که از تعداد کل جایگاه های عرضه سوخت استان حدود ۳۹ جایگاه یعنی ۶۸% آن تحت پوشش شرکت های صاحب نشان فعالیت می کنند.

لازم به ذکر است با توجه به تقاضای احداث جایگاه توسط شرکت های صاحب نشان، در حال حاضر ۱۱ جایگاه صاحب نشان در حال احداث بوده و ۵ شرکت صاحب نشان (برند) مختلف در استان قم در حال خدمت رسانی و عرضه سوخت به زائرین و مجاروین شهر کریمه اهل بیت می باشند.