استانها » البرز
کد خبر : 760891
یکشنبه - 16 تیر 1398 - 17:58

افزایش تیم های گشت زنی در حاشیه رودخانه ها و سدهای البرز

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به افزایش تیم های گشت زنی در حاشیه رودخانه ها و سدهای استان البرز گفت: انجام اقدامات پیشگیرانه در این زمینه نیز در دستورکار قرار گرفته است.

افزایش تیم های گشت زنی در حاشیه رودخانه ها و سدهای البرز

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، مهدی مهرور، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به حوادث غرق شدگی های اخیر گفت: مقرر شده تیم های غواصی و نجات غریق آب منطقه ای البرز و تهران در رودخانه کرج و سایر رودخانه های استان به صورت مستمر فعال شده و از اتراق مردم در نقاط حادثه خیز جلوگیری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز بیان کرد: به دستور استاندار البرز جلسات پیشگیری در این زمینه تشکیل شده و انجام اقدامات پیشگیرانه از جمله نصب بنرهای هشدار دهنده و اطلاع رسانی در رودخانه ها و سدهای البرز و همچنین تهیه فیلم ها و برنامه های آموزشی و انتشار در رسانه های استانی و ملی مورد تأکید قرار گرفته است.

وی با اشاره به افزایش تیم های گشت زنی در حاشیه رودخانه ها و سدهای استان البرز اظهار کرد: مقرر شده بخشداری آسارا ضمن آموزش افراد محلی نسبت به برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی برای رستوران داران حاشیه رودخانه ها با همکاری سازمان میراث فرهنگی و اتاق اصناف اقدام کند.

مهرور در پایان خاطرنشان کرد: فرمانداری های کرج، ساوجبلاغ و طالقان ضمن برگزاری جلسات شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان و توجیه مدیران ذیربط اقدامات لازم در خصوص هشدار و اطلاع رسانی به مردم را انجام می دهند.

انتهای پیام/د/۱۱۰۲/س/