تازه های تکنولوژی » فناوری و ارتباطات » گوشی های هوشمند
کد خبر : 330843
پنجشنبه - 31 خرداد 1397 - 18:11

افراد صبور از اوبر پاداش می‌گیرند

اوبر در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که برای افرادی که تمایل دارند منتظر بمانند، تاکسی های ارزان تری در خدمتشان گذارد.

افراد صبور از اوبر پاداش می‌گیرند

به گزارش پایگاه خبری ربیع،اغلب اتفاق می افتد که ما باید در زمان مشخصی که کاری در بیرون از منزل یا محل کار داریم، تاکسی آنلاین گرفته و هزینه آن را در لحظه پرداخت میکنیم.

 اما با ویژگی جدیدی که اوبر در حال آزمایش ان است، میتوانید برای سفر خود صبر کنید و در قبال آن تخفیف و قیمت های مقرون به صرفه دریافت کنید. یعنی شما میتوانید یک خودروی لوکس را کرایه کنید، اما با توجه به زمانی که برای رسیدن آن صبر میکنید تخفیف دریافت کنید.

یک کارمند اوبر تصویر این ویژگی را در صفحه توئیتر خود به نمایش گذاشت تا نشان دهد که کاربران اطلاعاتی را در مورد هزینه زمانهای کاهش یافته و میزان صرفه جویی در کرایه ها بدست آوردند.

اگرچه این فرد توئیت مذکور را بعداً پاک کرد، اما اوبر تائید کرد که چنین موضوعی حقیقت دارد و این ویژگی آزمایشی بعداً به صورت گسترده در اختیار همگان قرار خواهد گرفت، اما فعلا برای کاربران موجود نیست.

این ویژگی جدید اکنون تنها در اختیار کارمندان اوبر در سان فرانسیسکو و لس انجلس در این بازه زمانی قرار گرفته است. ازمایشی بودن آن نیز به این خاطر است که اوبر در نهایت تصمیم بگیرد که آیا این ویژگی را برای همه کاربران ارائه دهد یا خیر.