استانها » البرز
کد خبر : 618874
دوشنبه - 1 بهمن 1397 - 19:00
استاندار البرز خبر داد

افتتاح ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه در دهه فجر امسال در البرز

استاندار البرز گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران چندین پروژه‌ با اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان در سطح استان البرز افتتاح خواهد شد.

افتتاح ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه در دهه فجر امسال در البرز

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، عزیزاله شهبازی صبح امروز در جلسه هماهنگی برای برگزاری جشن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی که در سالن شهدای دولت برگزار شد، با بیان اینکه باید جشن پیروزی چهلمین سالگرد انقلاب با شکوه هرچه تمام تر برگزار شود، اظهار داشت: شرکت همه جانبه مردم در انتخابات می‌تواند به محکم کردن پایه‌های این انقلاب کمک کند.

وی با اشاره به اینکه باید برای حفاظت از آرمان‌های انقلاب به مقابله با دشمنی‌ها پرداخت، گفت: مردم مسلمان، شجاع و متدین کشور در سال‌های قبل در شرایط بد اقتصادی قرار داشتند که کودتای ۲۸ مرداد ۴۲ نیز شاهدی بر این موضوع است.

استاندار البرز معتقد است تحریم‌های پس از انقلاب بیانگر ادامه و تقویت جنگ اقتصادی است اما مردم کشورمان موفق شده‌اند با اقتدار مقابل این هجمه‌ها ایستادگی کنند.

وی موفقیت کشور را مرهون رشادت‌های مردم دانست و تصریح کرد: عاملان اصلی پیروزی انقلاب اسلامی توده‌های مختلف مردم بودند که در نهایت منجر به تغییراتی وسیع، عمیق و همه جانبه در نظام سیاسی کشور شدند.

شهبازی در بخش دیگری از سخنان خود به آغاز گازرسانی به بخش و روستاهای آسارا اشاره کرد و ادامه داد: سال ۵۷ جمعیت کشور حدود ۳۰ میلیون نفر بود ولی صادرات نفت نزدیک به ۶ میلیون بشکه ارزیابی می‌شد.

وی خاطرنشان کرد: صادرات نفت کشور به یک و نیم میلیون بشکه رسیده که با نگاهی به موضوع به این درک خواهیم رسید که اقدامات عمرانی در سطح شهر افزایش یافته است در این میان می‌توان به آغاز طرح گازرسانی روستاهای محور چالوس با اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومانی اشاره کرد.

استاندار البرز به ایجاد یأس و ناامیدی توسط گروهی مشخص در جامعه اشاره کرد و یادآور شد: گویا دچار یک بیماری منفی نگری شده‌ایم؛ گرفتاری و مشکلات در طبقات پایین جامعه وجود دارد اما سیاه نمایی تنها مردم را ناامید می‌کند و روحیه جامعه را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی اضافه کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری تنها راه نجات کشور اتحاد و همدلی همه‌جانبه است؛ سران قوا نیز با حفظ همدلی و همکاری درصدد توسعه کشور و رفع مشکلات برخواهند آمد.

شهبازی  برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی ایران در استان البرز را اقدامی موثر و حائز اهمیت برشمرد و اضافه کرد: لازم است تا ظرفیت‌های بزرگ تولیدی، صنعتی، کشاورزی، میراث فرهنگی و … استان احصا و به نمایش گذاشته شود.

وی استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ها را در راستای ایجاد بستری شاد در جامعه مفید و باارزش خواند و اضافه کرد: باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در کشور استفاده کرد تا جشن باشکوهی برگزار کنیم؛ سخنرانان مراسم چهلمین سالگرد انقلاب باید در نظر داشته باشند که دولت بخشی از نظام است و همه در یک راستا حرکت خواهیم کرد.

 استاندار البرز با بیان اینکه سخنرانان در این ایام باید با رویکردی مثبت درصدد تشریح کارآمدی و دستاوردهای نظام باشند، تصریح کرد: باید نشاط به جامعه تزریق شود؛ جوانان نیز لازم است مورد حمایت قرار گیرند چرا که این روزها باید همچون دوران دفاع مقدس به قشر جوان اعتماد کنیم.

به گفته، وی این استان آماده جشن سه میلیون نفره پیروزی انقلاب خواهد شد و از فضای مجازی و رسانه‌ها برای انعکاس این جشن بیشترین بهره برداری را خواهیم داشت.

شهبازی در پایان با اشاره به ظرفیت‌های بی‌شمار استان البرز و افتتاح چندین پروژه در این ایام با اعتباری حدود ۸۰۰ میلیارد تومانی، خاطرنشان کرد: دشمنان سعی دارند از ارکان مختلف نظام اعتبارزدایی کنند، مسئولان رده‌های مختلف در استان هیچ زمانی برای نزاع و اقدامات احساسی ندارند؛ همچنین راه‌اندازی کارگروه‌های مختلف برنامه‌ریزی و هماهنگی در خصوص برگزاری جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی در البرز در دستورکار قرار دارد.

انتهای پیام/و۲۰