استانها » البرز
کد خبر : 533560
دوشنبه - 28 آبان 1397 - 16:54
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی خبر داد

افتتاح ۲۵ طرح عمرانی با محوریت محرومیت‌زدایی/ تکمیل و تحویل ۱۳ خانه در سرپل ذهاب

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی البرز با اشاره به افتتاح ۲۵ طرح عمرانی با محوریت محرومیت‌زدایی، گفت: ساخت ۱۷ خانه در سرپل ذهاب که خراب شده بود به عهده ما بود که از این تعداد ۱۳ خانه تکمیل و چند خانه باقی مانده که به زودی تکمیل می‌شود.

افتتاح ۲۵ طرح عمرانی با محوریت محرومیت‌زدایی/ تکمیل و تحویل ۱۳ خانه در سرپل ذهاب

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از کرج، سردار سیدیوسف مولایی پیش از ظهر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج با بیان اینکه اگر جمعیتی باشد که حول یک محور باشد حتما موفق‌تر است، اظهار داشت: رابطه عمیقی بین هفته وحدت و هفته بسیج وجود دارد.

وی افزود: بزرگترین و بهترین عمل وحدت است که بسیج می‌تواند به آن جامه عمل بپوشاند که فارغ از نگاه‌های سیاسی و سلیقه‌های اقشار جامعه است.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با اشاره به افتتاح ۲۵ طرح عمرانی با محوریت محرومیت‌زدایی، تصریح کرد: ساخت ۱۷ خانه در سرپل ذهاب که خراب شده بود به عهده ما بود که از این تعداد ۱۳ خانه تکمیل و چند خانه باقی مانده که به زودی تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه اگر اقتصاد مقاومتی را بخواهیم برجسته کنیم باید به درجه روشنگری و همچنین قدرت آن اشاره کنیم، گفت:  حضور بسیج در همه عرصه‌ها باید تعیین شود و در ارتباط با سازندگی و اقتصاد مقاومتی هم از ظرفیت‌های آن استفاده می‌شود.

مولایی  با اشاره به اینکه یکی از عرصه‌های توسعه و تکمیل اقدامات زنجیره‌ای کشور بسیج است که نقش مهمی ایفا می‌کند، تصریح کرد: خدمات بسیج در حوزه‌های اجتماعی قوی‌تر شده و بسیج با اتکای بر معنویت زنده می‌ماند.

انتهای پیام/و