استانها » خراسان شمالی
کد خبر : 817053
یکشنبه - 10 شهریور 1398 - 19:16

افتتاح ۱۵۰ مرکز نیکوکاری در حوزه‌های علمیه خواهران کشور

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از ایجاد ۶۰۰ مرکز نیکوکاری طی سال جاری خبر داد و گفت: ۱۵۰ مرکز نیکوکاری در حوزه‌های علمیه و پژوهشگاه‌های خواهران کشور افتتاح‌ شده است.

افتتاح ۱۵۰ مرکز نیکوکاری در حوزه‌های علمیه خواهران کشور

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، علیرضا عسگریان اشاره به افزایش مراکز نیکوکاری در سال جاری اظهار کرد: بیش از ۶۰۰ مرکز نیکوکاری طی سال جاری در کشور ایجادشده که ۱۵۰ مورد آن در حوزه‌های علمیه و پژوهشگاه‌ها خواهران سراسر کشور مستقرشده است.

وی از افزایش مشارکت‌های مردمی خبر داد و گفت: ازجمله این کمک‌ها و مشارکت‌ها صدقه به‌صورت پیامکی است که در حال رشد و افزایش استفاده از سوی مردم است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) همچنین با مضحک خواندن ارسال کمک‌های مردمی به کشورهای خارج از ایران تصریح کرد: در کشورهایی مانند لبنان، برند کمیته امداد جهت جمع‌آوری کمک‌های مردمی حضور دارد اما این کمک‌ها در همان کشور مصرف می‌شود و هیچ مبلغی از کمک‌ها و مشارکت‌های مردمی به کشورهای دیگر ارسال نمی‌شود.

وی جابجایی کمک‌های مردمی از شهر و استان به منطقه‌ای دیگر را خلاف قانون  دانست و افزود: مبالغ جمع‌آوری‌شده در هر شهر و استانی در همان محل هزینه و به‌ دست نیازمندان می‌رسد.

انتهای پیام/