تولیدی » شهرستان های اصفهان » شهرضا
کد خبر : 227659
سه شنبه - 24 بهمن 1396 - 08:15

افتتاح پایگاه اورژانس۱۱۵ شماره هفت شهرستان شهرضا/ برپایی جلسات آموزشی مهارت های فرزند پروری برای والدین در شهرضا

  به گزارش پایگاه خبری ربیع، سید حجت الله موسوی در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده توسط شبکه بهداشت در هفته گذشته، اظهار کرد: پایگاه اورژانس۱۱۵ شماره هفت شهرستان شهرضا به مناسبت دهه فجر افتتاح شد. رئیس مرکز بهداشت شهرضا با بیان اینکه آیین افتتاح و بهره برداری از […]

افتتاح پایگاه اورژانس۱۱۵ شماره هفت شهرستان شهرضا/ برپایی جلسات آموزشی مهارت های فرزند پروری برای والدین در شهرضا
  به گزارش پایگاه خبری ربیع، سید حجت الله موسوی در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده توسط شبکه بهداشت در هفته گذشته، اظهار کرد: پایگاه اورژانس۱۱۵ شماره هفت شهرستان شهرضا به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرضا با بیان اینکه آیین افتتاح و بهره برداری از پایگاه اورژانس۱۱۵ شماره هفت شهرضا  روز پنج شنبه هفته گذشته با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری و مدیرکل امور عشایری استانداری برگزار شد، تصریح کرد: نماینده مردم شهرستان شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی، مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان، سرپرست فرماندار شهرستان و جمعی از روسای ادارات شهرستان و مردم خونگرم روستاهای هونجان و اسفرجان در این مراسم حضور داشتند.

وی ادامه داد: ساختمان این پایگاه به همت خانواده خیر سلطانیان و به یاد فرزندشان و همیاری خیران روستا بهسازی شده است.

موسوی این اتفاق را یک اتفاق بزرگ در در حوزه سلامت در هونجان دانست و گفت: دغدغه چندین ساله در این زمینه به سرانجام رسید.

رئیس مرکز بهداشت شهرضا  با بیان اینکه نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس و بخشدار مرکزی شهرستان از سخنرانان این جلسه بودند، عنوان کرد: تجلیل از خیران و اجرای سرود توسط گروه سرود مدارس هونجان از جمله برنامه ای این آیین بود.

وی ادامه داد: پیش  از مراسم مسئولان به همراه آقای رجاییان، سردار و جانباز محترم روستای هونجان و هیئت همراه در گلزار شهدای روستای هونجان حضور پیدا کرده و برای شهدای گران قدر فاتحه کرده و با آن ها تجدید بیعت کردند.

برگزاری جلسات  آموزشی تغذیه و مصرف مکمل ها در دوران سالمندی در شهرضا

موسوی با اشاره به برگزاری جلسات  آموزشی تغذیه و اهمیت مصرف مکمل ها در دوران سالمندی، تصریح کرد: این جلسه به همت  بهورز خانه بهداشت مهیار برای سالمندان  این روستا برگزار شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرضا برپایی مسابقات ورزشی بین  پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهرضا به مناسبت دهه مبارک فجر را از دیگر اقدامات اجام شده در طول هفته گذشته دانست و گفت: این مسابقات دررشته های والیبال، بسکتبال، فوتسال  و شنا در ایام الله دهه فجر با حضور پرسنل و با همکاری هیئت تربیت بدنی شهرستان شهرضا برگزار شد.

برگزاری جشن بزرگ پیروزی انقلاب در روستای کهرویه

وی با اشاره به برگزاری جشن بزرگ پیروزی انقلاب در روستای کهرویه به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان شهرضا، پایگاه بسیج شهید طحانی شبکه و بسیج جامعه پزشکی، عنوان کرد: این جشن باحضور گروه کثیری ازاهالی روستای کهرویه برگزار شد و درآن علاوه بر اجرای برنامه های شاد ومتنوع ایستگاه سلامت توسط پرسنل خانه بهداشت روستای کهرویه برپا وازحاضران پذیرایی به عمل آمد.

دومین گردهمایی خیران سلامت امام حسین (ع) شهرضا برپا شد

موسوی با اشاره به برگزاری دومین جلسه هماهنگی و گردهمایی  خیرین سلامت امام حسین (ع) شهرضا، عنوان کرد: این جلسه با حضور مدیریت شبکه، مدیر بیمارستان حضرت صاحب الزمان (عج)، معاون بهداشتی، رابط خیرین شبکه و جمعی از مسئولان مجمع خیرین امام حسین (ع) در محل دفتر مدیریت شبکه بهداشت ودرمان شهرضا برگزار شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرضا ادامه داد: در این جلسه مطالبی پیرامون موضوعات و مسائل خیرین و مشکلات حوزه سلامت بیان و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

برپایی جلسات آموزشی مهارت های فرزند پروری برای والدین در شهرضا

وی خبر از برگزاری جلسه آموزشی مهارت های فرزند پروری برای والدین دانش آموزان مدرسه علامه طباطبایی داد و گفت: این جلسه به همت کارشناس سلامت روان مرکز ارائه خدمات جامع سلامت قائمیه در مسجد صدیقه طاهره شهرضا برگزار شد.

موسوی با اشاره به برگزاری جلسه آموزشی مدیریت استرس در محیط کار ومهارت های ارتباطی ویژه کارکنان شرکت های خصوصی توسط کارشناسان سلامت روان شبکه بهداشت، عنوان کرد: مسئولان و کارشناسان گروه سلامت خانواده و جمعیت مرکز بهداشت استان  از روند برنامه های سلامت سالمندان، کودکان و مادران  شهرضا بازدید کردند.

رئیس مرکز بهداشت شهرضا ادامه داد:  در این بازدید مسئول برنامه سلامت سالمندان استان به اتفاق مسئول سلامت خانواده و کارشناس برنامه سالمندان شهرستان از خانه مهر شهرضا بازدید به عمل آورده و از نزدیک با فعالیت های آن در زمینه نگهداری و آموزش سالمندان آشنا شدند.

وی از برگزاری جلسه آموزشی خود مراقبتی و پیشگیری از سرطان برای مراجعین  پایگاه  سلامت شهید مرادی خبرداد و تصریح کرد: پرسنل شبکه بهداشت و اعضای محترم  بسیج جامعه پزشکی در مراسم پرشورغبار روبی مزار شهداء ،همگام با دانش آموزان، دانشجویان، کارکنان و مسئولان ادارات و ارگان های دولتی و مردم شهید پرور شهرضا که به مناسبت دهه فجر برگزار شده بود، شرکت کردند.

موسوی ادامه داد: همچنین جلسه آموزشی افسردگی و آسیب های اجتماعی در سالمندان و راه های پشگیری از آن برای سالمندان  روستای مهیار به همت مددکاران اجتماعی کمیته امداد با همکاری بهورزان در خانه بهداشت مهیار در هفته گذشته برگزار شد.

انتهای پیام/۲۰۷/نصیری