موسیقی و هنرهای تجسمی » هنر
کد خبر : 625759
دوشنبه - 8 بهمن 1397 - 20:15
۲ خبر از پنجمین جشنواره هنر مقاومت

افتتاح نمایشگاه «رایحه زندگی» در زیرگذر تئاترشهر برپا شد

نمایشگاهی با عنوان «رایحه زندگی» در زیرگذر متروی تئاترشهر برپا شده است.

افتتاح نمایشگاه «رایحه زندگی» در زیرگذر تئاترشهر برپا شد

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از  فارس به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، نمایشگاهی را با عنوان رایحه زندگی و با موضوع ترویج سبک زندگی  ایرانی اسلامی در زیر گذر چهار راه ولیعصر (تئاتر شهر) برپا کرده است.

این نمایشگاه که متشکل از پوستر، عکس و کاریکاتور است با مشارکت معاونت فرهنگی، اجتماعی متروی تهران  تا ۲۰بهمن از ۶ صبح تا ساعت ۲۳ میزبان عموم مردم و علاقمندان می باشد.

در این نمایشگاه بیش از ۲۰ اثر در بخش های پوستر،عکس و کاریکاتور منتخب از آثار  پنجمین جشنواره هنر مقاومت در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.

* «جشنواره هنر مقاومت» از رسانه‌های برتر تقدیر می‌کند

امین صافی زاده مدیر روابط عمومی پنجمین جشنواره هنر مقاومت گفت: یکی از نقاط برجسته و موثر پنجمین دوره جشنواره هنرمقاومت مشارکت رسانه‌ها در انعکاس اخبار و رویداد های این جشنواره بود و به پاس قدردانی از زحمات دبیران بخش های فرهنگی و هنری، خبرنگاران و عکاسان و جامعه فرهیخته و محترم رسانه مراتب تقدیر و تشکر خود را از رسانه‌های برتر در مراسم اختتامیه جشنواره به عمل خواهیم آورد.

سرپرست روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح گفت: در مراسم اختتامیه این جشنواره که روز ۲۴ بهمن ماه در سالن شهید بهنام محمدی مرکز آفرینش های هنری  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد از ۳ رسانه برتر تقدیر و از یک رسانه برترکه بیشترین آمار کمی و کیفی را در انعکاس اخبار جشنواره داشته است  و در طول یک سال گذشته همراه و همیار ما بوده اند با اهدای جایزه و نشان ویژه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی  تقدیر ویژه خواهد شد.

پنجمین جشنواره هنرمقاومت با دبیری مسعود نجابتی و به همت گروه هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح در ۱۰ بخش کارتون و کاریکاتور، عکس، طراحی صنعتی، تایپوگرافی، پرچم و کتیبه، تصویرسازی، گرافیک متحرک، نقاشی دیجیتال، پوستر، تبلیغات شهری و بخش ویژه علمی پژوهشی از ۴ تا ۲۴ بهمن ماه در تهران آثار برگزیده خود را در معرض دید عموم علاقمندان قرار داده است.

مراسم اختتامیه این جشنواره نیز ۲۴ بهمن ماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار خواهد شد و از نفرات برتر در بخشهای مختلف این جشنواره با اهدای  جوایزی تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/