استانها » البرز
کد خبر : 815540
شنبه - 9 شهریور 1398 - 17:55

افتتاح مرکز نیکوکاری دانشگاه خوارزمی کرج

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: مرکز نیکوکاری دانشگاه خوارزمی به‌ منظور استفاده از ظرفیت نیکوکاران در تامین نیازهای متنوع دانشجویان محروم افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس، محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز ظهر امروز در آئین افتتاح مرکز نیکوکاری دانشگاه خوارزمی کرج گفت: افتتاح مراکز نیکوکاری به‌ویژه در ارگان‌ها، نهادها و ادارات کل استان که ظرفیت جذب خیران را دارند با جدیت در حال انجام است. مرکز نیکوکاری دانشگاه خوارزمی به‌ منظور استفاده از ظرفیت نیکوکاران در تامین نیازهای متنوع دانشجویان محروم به‌ویژه در امر ازدواج آسان، بهنگام و پایدار و بهره‌گیری از ظرفیت استارتاپ‌ها افتتاح شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز با اشاره به ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت خیّران در طیف‌های متنوع جامعه افزود: کمک به تأمین معیشت مددجویان و سایر محرومان استان البرز در زمینه‌های پوشاک، کالای جهیزیه، خدمات فرهنگی و آموزشی، اطعام نیازمندان و کمک به رفع نیازهای درمانی مددجویان جزو مهمترین اقدامات مراکز نیکوکاری است.

محمدی فرد با اشاره لزوم تقویت سرمایه اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره) از طریق توسعه مراکز نیکوکاری فراگیر، تخصصی و محله محور اظهار کرد: بیش از ۳۰ درصد کمک‌های بلاعوض به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان البرز توسط نیکوکاران تأمین می‌شود.

وی مطرح کرد: طی ماه‌های گذشته مرکز نیکوکاری اصناف و بازاریان، سپاه و فرهنگیان به همراه مراکز نیکوکاری تخصصی و محله محور در پویش‌های کمک به زلزله‌زدگان کرمانشاه، جشن نیکوکاری، کمک به سیل‌زدگان و ماه مبارک رمضان سهم چشمگیری را ایفا کردند.

محمدی فرد با دعوت از مردم نیکوکار برای شرکت در پویش «با رنگ مهر رویایی را بسازیم» گفت: مردم و خیران برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند می‌توانند علاوه بر تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری از شماره تلفن ثابت ۳۵۵۷ و تلفن همراه ۰۲۶۳۵۵۷ و #۱۸۸۷۷۱ نیز استفاده کنند.

انتهای پیام/د