با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد:

افتتاح فاز یک شهرک حمل و نقل زرین شهر

فاز یک شهرک حمل و نقل زرین شهر وعملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح ورودی شهرک حمل و نقل با حضور وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان اصفهان افتتاح شد ومورد بهره برداری قرار گرفت.

افتتاح فاز یک شهرک حمل و نقل زرین شهر

به گزارش پایگاه خبری ربیع،  محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در جریان سفر به استان اصفهان به مناسبت ایام الله دهه فجر فاز یک شهرک حمل و نقل زرین شهر را افتتاح کرد.

این شهرک به مساحت ۱۷۵ هکتار کلنگ زنی شد که ۱۰۰ هکتار آن متعلق به بخش خصوصی است. طبق قراردادی با شهرداری زرین شهر به هریک از ۳۵ باربری ۵۰۰۰ متر زمین انتقال یافته است.
با بهره برداری از شهرک حمل و نقل زرین شهر ۷۰۰ تا هزار بارنامه در روز صادر خواهد شد که کاهش هزینه بار را به همراه خواهد داشت.
 این گزارش حاکی است در ادامه با حضور وزیر راه و شهر سازی عملیات اجرایی تقاطع غیرهمسطح ورودی شهرک حمل و نقل آغاز شد.
این پروژه با مشارکت شهرداری و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان انجام خواهد شد.
این در حالی است که طی یکسال گذشته اعتباری بالغ بر ۲ میلیاردتومان از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به این پروژه اختصاص یافته است و مقرر شده تا اعتبارات به صورت مشارکتی بین دو دستگاه (شهرداری و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای )تامین شود.
گفتنی است  توجیه فنی این پروژه اتصال آزادراه کنارگذر غرب اصفهان به زرین شهر است که با توجه به جانمایی شهرک حمل و نقل در مجاورت محور مذکور و لزوم ایمن سازی دسترسی به شهرک حمل و نقل طراحی شده و در مرحله اجرا قرار گرفته است.