استانها » تهران » تولیدی » خبر پوششی » میلاد میرزایی
کد خبر : 415303
سه شنبه - 13 شهریور 1397 - 15:22
شکل گیری مرکز محله امیر کبیر با مشارکت شرکت عمران و شهرداری اندیشه

افتتاح آتش نشانی گامی دیگر در جهت تحقق محله محوری

همزمان با هفته دولت و در روز چهارشنبه هفتم شهریور ماه با همت شهرداری اندیشه، ایستگاه آتش نشانی دو منظوره عملیاتی ستادی فاز ۵ محله امیرکبیر به بهره برداری رسید.

افتتاح آتش نشانی گامی دیگر در جهت تحقق محله محوری

به گزارش پایگاه خبری ربیع،  همزمان با هفته دولت و در روز چهارشنبه هفتم شهریور ماه با همت شهرداری اندیشه و با حضور دکتر تواهن معاون امور عمرانی استانداری تهران، مهندس طاهری فرماندار شهرستان شهریار، حجت الاسلام مروج امام جمعه، آئینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت عمران، جعفری ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر، کاویانی شهردار و جمعی از مسئولین و ساکنین شهر اندیشه ایستگاه آتش نشانی دو منظوره عملیاتی ستادی فاز ۵ محله امیرکبیر به بهره برداری رسید.

طاهری در این مراسم از تلاش ها و اقدامات اصولی و مطابق با معیارهای شهرسازی شهرداری و شرکت عمران در مسیر احداث این شهر جدید زیبا که دارای برنامه مدون است تقدیر و قدردانی نمود.

همچنین کاویانی شهردار اندیشه به تعامل و همراهی شرکت عمران و شهرداری در جهت آبادانی شهر و اجرای پروژه های محله ای اشاره نمود و از اجرای پروژه های مشارکتی همچون پیاده راه سلامت و مرکز شهر جهت رفاه حال ساکنین خبر داد.

لازم به ذکر است پیش تر از این نیز شرکت عمران با احداث و بهره برداری از مدرسه ۱۲ کلاسه امیرکبیر، مجتمع ­های بزرگ مسکن مهر ۸۶۸ واحدی امیرکبیر و ۲۸۸ واحدی الهیه در شکل گیری این محل گام برداشته بود و در حال حاضر با همراهی و مشارکت شرکت عمران با سایر دستگاه­ های اجرایی به خصوص اعضای شورای شهر و شهرداری اندیشه در گسترش فضاهای شهری و تحقق هدف محله محوری در شهر جدید اندیشه حرکت و تلاش می­ نماید و فعالیت های موثر شهرداری اندیشه در آبادانی شهر مشهود و بهره برداری ایستگاه آتش نشانی در محله امیرکبیر فاز ۵ از سوی شهرداری گامی دیگر در جهت ارتقای هویت شهری و محله ای در این شهر است.

در ضمن شرکت عمران جهت نیازهای فرهنگی و مذهبی ساکنین محله امیرکبیر احداث مسجد امام هادی (ع) را در این فاز با پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصد در دست اجرا دارد که در واقع با احداث و بهره برداری از این فضاهای شهری و اماکن روبنایی و زیربنایی همچون مدرسه، کلانتری، مسجد، آتش نشانی و پروژه های مشابه هویت شهری و احساس تعلق خاطر در شهروندان این محله شکل گرفته و نام محله امیرکبیر به بهترین شکل ممکن به اذهان ساکنین متبادر می­ گردد.