استانها » البرز
کد خبر : 752290
جمعه - 7 تیر 1398 - 17:41

اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های البرز+جزئیات

رئیس پلیس راه استان البرز از ممنوعیت تردد انواع وسائل نقلیه از میدان امیرکبیر به سمت شمال از ساعت ۱۵ امروز جمعه خبر داد.

اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های البرز+جزئیات

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل از فارس از البرز، سرهنگ رضا گودرزی، رئیس پلیس راه استان البرز از ممنوعیت تردد انواع وسائل نقلیه از میدان امیرکبیر به سمت شمال از ساعت ۱۵ امروز جمعه خبر داد و گفت: ترافیک در باند شمالی آزاد راه تهران – کرج از محدوده پل کلاک تا پل فردیس و آزاد راه کرج – قزوین از پل فردیس تا ترمینال شهید کلانتری پر حجم است.

رئیس پلیس راه استان البرز ادامه داد: ترافیک در محور کرج – چالوس از بلوار خلج آباد (میدان امیرکبیر) نیمه سنگین است و از میدان امیرکبیر تا محدوده آدران به سمت شمال نیز ترافیک نیمه سنگین خواهد بود؛ بار ترافیکی از محدوده تونل سه و پنج راهی آدران به سمت شمال پرحجم و روان است.

وی در ادامه با بیان اینکه باند جنوبی آزاد راه تهران – کرج مشکل خاصی ندارد، اظهار کرد: از ساعت ۱۵ امروز جمعه تردد انواع وسائل نقلیه از میدان امیرکبیر به سمت شمال ممنوع خواهد شد و از ساعت ۱۸ تا ۲۴ جمعه تردد انواع وسائل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

گودرزی بیان کرد: از ساعت ۱۳ روز شنبه تردد انواع وسائل نقلیه از میدان امیرکبیر به سمت شمال ممنوع و از ساعت ۱۵ تا ۲۴ همان شب مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد شد اما در صورت تخلیه نشدن بار ترافیکی این محدودیت دو ساعت تمدید می شود.

انتهای پیام/د/۱۱۰۵/س/