اعلام نتایج مسابقات والیبال نشسته آقایان در جام مولای عرشیان

رقابت های والیبال نشسته آقایان در جام مولای عرشیان با حضور ۸ تیم برگزار و تیم های برتر مشخص شدند.

اعلام نتایج مسابقات والیبال نشسته آقایان در جام مولای عرشیان

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل ازسازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، مسابقات والیبال نشسته در بخش آقایان برای اولین بار در مسابقات جام مولای عرشیان از سوی معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری هیأت ورزش های جانبازان و معلولین برگزار شد.

این رقابت ها با حضور ۸ تیم در ۲ گروه طی ۳ شب و در سالن ورزشی شهید میثمی دنبال شد که در پایان تیم های برتر مشخص و به آنها مدال و کاپ قهرمانی اهدا شد.
رییس هیأت جانبازان و معلولین استان اصفهان در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار داشت: چندسالی بود که مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان در شهر اصفهان برگزار می شد و با توجه به وضعیتی که از بچه های جانباز و معلول در اختیار داشتیم تصمیم گرفتیم امسال این مسابقات را برای جانبازان و معلولین نیز برگزار کنیم.
محمدرضا آقاباباگلیان ادامه داد: متأسفانه در سال های گذشته بنا بر عدم برنامه ریزی های لازم نتوانستیم این کار را انجام بدهیم اما امسال با هماهنگی های لازم که با معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان انجام دادیم و با توجه به اینکه زیرساخت ورزش های سالنی را در اختیار داشتیم، در ۶ رشته وارد این مسابقات شدیم.
وی بیان داشت: این جشنواره می تواند در روحیه ورزشکاران جانباز و معلول ما تأثیر مثبتی داشته باشد و برای ما مهم است که شهرداری برنامه هایی را که برای شهروندان در سنین مختلف اجرا می کند، برای افراد جانباز و معلول نیز فراهم کند که خداراشکر امسال این اتفاق افتاد و بچه ها استقبال خوبی از این مسابقات کردند.
گفتنی است؛ در این مسابقات تیم های اصفهان ب مقام اول، لنجان مقام دوم و فلاورجان الف مقام سوم را کسب کردند.