استانها » کرج
کد خبر : 324790
پنجشنبه - 24 خرداد 1397 - 20:45

اعلام محدودیت‌های ترافیکی محور چالوس در تعطیلات عید فطر

رئیس پلیس‌راه استان البرز محدودیت‌های ترافیکی محور کرج – چالوس در تعطیلات عید فطر را اعلام کرد.

اعلام محدودیت‌های ترافیکی محور چالوس در تعطیلات عید فطر

به گزارش پایگاه خبری ربیع، به نقل ازمهر،سرهنگ رضا معظمی گودرزیاشاره به محدودیت‌های ترافیکی در تعطیلات عید فطر، اظهار کرد: تردد خودروها از ساعت ۱۲ ظهر امروز (پنجشنبه) تا ساعت ۲ بامداد روز جمعه ۲۵ خردادماه از مرزن‌آباد به سمت کرج ممنوع است.

وی اضافه کرد: با اعلام مأموران پلیس‌راه مستقر در محل، تردد خودروها از ساعت ۱۵ امروز (پنجشنبه) تا ساعت ۲ بامداد روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس پلیس‌راه استان البرز در ادامه گفت: تردد خودروها از ساعت ۱۲ ظهر روز شنبه بیست و ششم خردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع می‌شود.

سرهنگ رضا معظمی گودرزی افزود: با اعلام مأموران پلیس‌راه مستقر در محور تردد خودروها از ساعت ۱۵ روز شنبه تا ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی همچنین تأکید کرد: درصورتی‌که عید سعید فطر روز شنبه بیست و ششم خردادماه اعلام شود، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های روز شنبه در روز یکشنبه اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس‌راه استان البرز با اشاره به محدودیت تردد موتورسیکلت در محور کرج – چالوس و بلعکس، گفت: این محدودیت‌ها از ظهر روز گذشته اعمال‌شده و تا ساعت ۶ بامداد روز یکشنبه ۲۷ خردادماه ادامه خواهد داشت.

سرهنگ معظمی گودرزی با تأکید بر اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس ممنوع است، از رانندگانی که قصد عبور از محورهای مواصلاتی استان به‌ویژه محور کوهستانی چالوس رادارند خواست با رعایت سرعت مطمئنه از بروز حادثه جلوگیری کرده و سفری ایمن را برای خود و خانواده رقم بزنند.